Tallózás témavezető(k) szerint

Vissza
Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Találatok száma: 169.

Langfellner, Zsófia (2024) A gerincferdülés felmérése és terápiája serdülő korban: Állapot összehasonlító vizsgálat. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bartalis, Viktória (2023) Az agility kutyás sport fejlesztő hatásának vizsgálata a sajátos nevelési igényű gyermekek körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Drencsán-Czobor, Nikolett (2023) Az óvodai mindennapos testnevelés során megjelenő motoros képességek fejlesztése és a rendszeres fizikai aktivitás szerepe a kognitív és a szociális kompetenciák alakulására. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szabó, Dóra (2023) Az óvodás korú gyermekek egészséges életmódjának befolyásoló tényezői. Egészségkultúra a családban. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kőszegi, Richárdné (2023) Labdásgyakorlatok gyakoriságának vizsgálata a soproni óvodákban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Fehér, Bernadett (2023) Társas kapcsolatok kialakulása az úszásoktatásban és hatása a gyermekek személyiségfejlődésére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tamás, Fanni (2023) A leendő és gyakorló pedagógusok egészségmagatartásának összehasonlító vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pfahnl, Nikoletta (2023) A leggyakrabban előforduló ortopédiai elváltozások, belgyógyászati betegségek és prevenciójuk óvodáskorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kovács, Boglárka (2023) A mozgásterápia szerepe az iskolaérettségre való felkészülésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kuti, Vivien (2022) Érzékelési rendellenesség ismérvei óvodás korú gyermekeknél. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kuti, Vivien (2022) Érzékelési rendellenesség ismérvei óvodás korú gyermekeknél / Sensory Processing Disorder, SPD/. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Vaizer, Laura (2022) Mozgássérült gyermekek úszásoktatása. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Mihályi, Lilla (2022) A sportos óvodapedagógus hatása a gyerekek fizikai életére és az egészségre való nevelés. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gángóné Pogátsa, Zsanett Rita (2022) Mozgásfejlődés vizsgálata a Csodaország Óvoda, Bölcsőde és Közétkeztetést Ellátó Intézmény Pillangó csoportjában. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Vecsei, Lilla (2022) Az Adhd-s gyerekek viselkedéskultúrájának alakulása a rendszeres tesmozgás eredményeként Alternatív mozgásterápiás módszer bemutatása. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nagy, Luca (2022) Az edző és sportoló kapcsolata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Krisztina (2022) Az óvodáskorú gyermekek intézményen belüli mozgástevékenységének támogatása. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh, Réka Mária (2022) CUKORBETEG GYERMEK BEFOGADÁSA AZ ÓVODÁBA. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pillisz, Réka (2022) Gyógyúszás. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Czipetics-Őri, Adrienn (2022) Mozgás differenciálás az óvodában. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kovács, Márta (2022) Pedagógus szerepvállalása a sport és túrázás mint aktív szabadidős tevékenység alsó tagozatban. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh, Gyuláné (2022) Tanulói attitűd vizsgálat a mindennapos testnevelésben. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Vivien (2022) Testi nevelés, gyógytestnevelés, preventív testnevelés vizsgálata az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Lázár, Erna (2022) A babaúszás pozitív és negatív hatásai kisgyermekekre és szülőkre egyaránt. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csillag, Alexandra (2022) A bágyogszováti gyerekek sportolása óvodán kívül. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pataki-Simon, Zsuzsanna (2022) A család szerepe a gyermekek sportolási hajlandóságában. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tóth, Zoltán Zénó (2022) A játékosok részéről a teljesítményfokozás érdekében elvárt edzői magatartás röplabda mérkőzéseken. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kocis Maráczi, Nikolett (2022) A koronavírus-járvány okozta helyzet hatása az óvodai úszásoktatásban. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Matláry, Fanni (2022) A mozgás jelentősége az asztmás betegek életmódjában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Dús-Csapó, Dóra (2022) A mozgásfejlesztés lehetőségei a bölcsődében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Becze, Dalma (2022) A szülő, mint befolyásoló tényező a gyermek sportválasztása során. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tóth, Andrea (2021) Az edző-sportoló-szülő kapcsolat hatása a teljesítményre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Royer, Attila (2021) A SZABAD JÁTÉK SZEREPÉNEK VIZSGÁLATA AZ ÚSZÁSOKTATÁS TEVÉKENYSÉGÉBEN. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kassai, Klaudia (2021) Az úszásoktatáson alkalmazott kommunikációs technikák alkalmazása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Trestyén, Dóra (2021) Sajátos nevelési igényű gyermekek integrálása többségi gyermekekkel óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tamás, Barbara Anna (2021) A szülői példamutatás szerepe a sportolás tekintetében, s ennek hatása a kisgyermekkori mozgástevékenységekre. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bodnár, Petra (2021) AZ ELHÍZÁS ELŐFORDULÁSA AZ ÓVODÁBAN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Cseke, Stella (2021) Az egészséges életmód jelentősége kiemelten a helyes táplálkozási szokások kialakítása óvodás korban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szabó, Dóra (2021) Az óvodai labdás gyakorlatok és játékok jelentősége a koordinációs képességek fejlesztésében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Orsós, Karolina (2021) Az úszás preventív és egészségmegőrző jellegének vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Geyerné Gellér, Enikő (2021) Az úszásoktató kommunikációs technikáinak vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Teszéri, Rebeka (2021) Bölcsődei testnevelés szerepe a kisgyermekkorban Korai testmozgás fejlesztése, technikája, módszere; sport megszerettetése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Ocsovai, Fanni (2021) Edző-szülő-sportoló háromszög A kommunikáció fontossága és az edző pedagógusi szerepe. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pálmai-Sztanyek, Tímea (2021) Fasciális szemléletű alternatív bemelegítés és levezetés a gyógyúszásban. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Mór, Anna (2021) Kommunikációs technikák alkalmazása és hatásuk az úszásoktatás során. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Stipkovits, Viola (2021) Kézhigiéne vizsgálata a mosonmagyaróvári Kékcinke Óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kiss, Laura (2021) Obesitas megjelenése kisgyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gödri-Horváth, Éva (2021) Sajátos nevelési igényű gyermekek integrálása többségi gyermekekkel óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nagy, Rebeka (2021) Sportolási lehetőségek Pápán óvodás korban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tróbert, Ivett (2021) Sportolási lehetőségek az úrkúti óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Róka, Gy. Norbert (2021) A XXI. századi oktatási módszerek lehetséges alkalmazása a testnevelésben(élménytestnevelés). Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kistüttősi, Anita (2021) A dohányzás és az energiaital fogyasztás egészségre káros hatásai középiskolás korú tanulók vizsgálatánál. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pék-Németh, Barbara (2021) A lovasterápia során kialakuló kapcsolat hatása a kisgyermek személyiségfejlődésére. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bajner, Boglárka Anna (2021) A szülők és a pedagógusok szerepe az egészséges életmód kialakításában A testmozgás jelentősége. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Balogh, Viktória (2020) AZ OKTATÓ MOTIVÁCIÓS KÖRNYEZETTEREMTŐ SZEREPE REKREÁCIÓS ÚSZÁSBAN. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Dákai, Szabina (2020) Kisgyermekek nevelésével foglalkozó pedagógusok, pedagógusjelöltek egészségmagatartásának vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Ángyán-Kún, Zsuzsanna (2020) Babaúszás jótékony hatásai az emberi szervezetre. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Rózsás, Dóra (2020) Egészségmagatartás vizsgálata a Bocföldei Tagóvodában és a Bocföldei Körzeti Általános Iskolában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kardos, Benita Eszter (2020) Gyógytestnevelés és gyógyúszás jelentősége a belgyógyászati betegséggel küzdő óvodáskorú gyermekek esetében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kovács, Vivien (2020) Gyógytestnevelés, preventív testnevelés vizsgálata az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Krisztián, Anikó Nóra (2020) Sajátos nevelési igényű tanulók gyógyúszása. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Végh, Auróra (2020) Szenvedélybeteg szülők nevelési módszerei. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kovács, Boglárka (2020) A gyógyúszás sikerességét befolyásoló pedagógiai tényezők. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Vargáné Hidvéghy, Édua (2020) A játék szerepe az úszásoktatásban. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Zsadányi-Kozák, Gabriella (2020) A rekreáció és a sport szerepe a mozgáskorlátozott emberek társadalmi integrációjában. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pozsonyi, Alexandra (2020) Úszásoktatás az óvodában. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Takács, Zsuzsanna (2020) Óvodapedagógus szerepe az óvodai úszásoktatás hatékonyságának növelésében. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Magyar, Petra (2020) Óvodáskorú gyermekek gyógytestnevelés helyzetének vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Miklós, Anita (2019) A rendszeres úszás hatása a motoros képességekre a 3-7 éves gyermekeknél. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nagy, Andrea (2019) A sport és a sportágválasztás óvodáskorban. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kovács, Boglárka (2019) Az óvodapedagógus szerepe a sport megszerettetésében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Maráczi, Nikolett (2019) Az óvodáskorú tanítvány és az edző kapcsolata az úszásoktatásban. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szedlák, Fanni (2019) Az úszás kisgyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Komjáti, Evelin (2019) Egészséges életmódra nevelés eszközei, kialakulását gátló tényezők vizsgálata kisgyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Ártner, Zsófia Eszter (2019) Gyermekkori belgyógyászati betegségek gyógyúszása. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Lohner, Mercédesz (2019) SZABADIDŐS SPORTOK AZ ÓVODÁKBAN, LEHETŐSÉGEK LAKÓHELYEM KÖRNYÉKÉN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Lukács, Lilla (2019) A pedagógus szerepe a 0-3 éves korú gyermekek egészségre való nevelésében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kassai, Csenge (2019) A rekreációs sportolás színtereinek bemutatása és vizsgálata Fertőszentmiklóson. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Honti, Julia (2019) A rendszeres testmozgás hatása az asztmás óvodáskorú gyermekek egészségi állapotára. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kollmann-né Haluska, Viktória (2019) A rendszeres úszás hatása a motoros képességekre a 3-7 éves gyermekeknél. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csaplár, Renáta Csilla (2019) A rendszeresen végzett labdás testnevelési feladatok hatása a bölcsődés gyermekek mozgásfejlődésére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Adorján, Petra (2019) A soproni óvodások szabadidős sportolási szokásainak összehasonlító vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Sági, Rebeka (2019) A szabadidősportban tevékenykedő óvodáskorú gyermekek életmód vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Rasek, Andrea (2019) A tanítók és az óvodapedagógusok úszással kapcsolatos ismereteinek és attitűdjének vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Árki , Rebeka (2019) Óvodapedagógus és úszásoktató egy személyben. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kirchner, Anna (2018) Az outdoor tevékenységek jelentősége az óvodai nevelésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bognár, Fruzsina (2018) Az outdoor tevékenységek vizsgálata a Sopron és vonzáskörzetében működő óvodákban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bernád, Ágnes (2018) Az óvodai úszásoktatás oktató-tanítvány viszony vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szecsődi, Krisztin (2018) Az óvodáskori úszásoktatás során alkalmazott kommunikációs stratégiák. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Berek, Anna Orsolya (2018) Der Zusammenhang zwischen Ernährungszustand und Lebensstil bei Kinder von 3 bis 6 Jahre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Ormai, Eszter (2018) Fiatal rekreációs sportolók és gimnáziumi tanulók táplálkozási és sportolási szokásai. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tóth, Brigitta (2018) Különböző célú úszásoktatáson alkalmazott kommunikációs technikák összehasonlító vizsgálata a soproni uszodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh, Szilvia (2018) Mit Bewegung zur Schulreife. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Garai, Bianka (2018) Pedagógus szerepe az óvodás gyermek egészséges életmódjának kialakításában. Egészséges életmódra nevelés lehetőségei zalaegerszegi óvodákban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Folláth, Vivien (2018) Rekreációs - és gyógyúszás beillesztése az iskolába. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Sterbenz, Szilvia (2018) Saját óvónő általi óvodai úszásoktatás pedagógiai értékeinek vizsgálata. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Zsidó, Blanka Beatrix (2018) Szülő, edző, sportoló kapcsolata. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bencsik, Alma Virág (2017) Az úszás jelentősége az óvodás korú gyermekek életében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Buza, Nikolett (2017) Az úszóoktatói tevékenység sajátosságainak vizsgálata a soproni Csík Ferenc Uszodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Desics, Alexandra (2017) Kapuvár és környéki óvodapedagógusok egészségmagatartásának vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Makk, Szabolcs (2017) Sport és a táplálkozás viszonya az egészségtudatos életmód tükrében + Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Fülöp, Dorina (2017) Tanulói tevékenységek intenzitásának vizsgálata a soproni uszodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gergácz, Borbála (2017) A kezdő úszók aktivitásának vizsgálata a soproni uszodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Széles, Tícia Rita (2017) A kisvizes oktatás során alkalmazott oktatói módszerek vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Halász, Ildikó (2017) A motoros képességek fejlődési különbségei az óvodai sport foglalkozások tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Banka, Eszter (2017) A pedagógus szerepe a 0-18 éves gyerekek egészséges életmódjának kialakításában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bolláné Mravik, Viktória (2017) A (tovább)képzések hasznosságának vizsgálata óvodapedagógusok körében + Tanári portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Divós, Szilvia (2017) AZ EDZŐ SZEMÉLYISÉGE A SOPRONI USZODÁBAN. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Prókai, Piroska (2017) Az úszásoktatást befolyásoló tényezők. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Papp, Ivett (2017) GYÓGYÚSZÁS ELŐTTI TÁPLÁLKOZÁSI SZOKÁSOK. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Borbásné Dubinák, Eleonóra (2017) A GYÓGYÚSZÁS JÓTÉKONY HATÁSA, AZ ASZTMÁS GYERMEKEK ÉLETMÓDJÁBAN (Helyzetkép Tatabányán). Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kozár, Bea Márta (2017) Nyári- és úszótáborok jótékony hatása a gyerekek egészséges fejlődésének érdekében. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Fejesné Nagy, Nóra (2017) A RENDSZERES MOZGÁSRA VALÓ NEVELÉS ESZKÖZEI,KIALAKULÁSÁT GÁTLÓ TÉNYEZŐK VIZSGÁLATA. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Poroszkai, Szilvia (2017) VIDÉKI ÉS VÁROSI USZODÁK ÖSSZEHASONLÍTÁSA. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Prouteau, Éva (2017) A harmonikus szenzomotoros fejlődés és az úszásérettség kapcsolata. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Veress, Annamária (2017) Úszás és fogyatékosság. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szakács, Dániel (2017) Úszótáborok jelentősége. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nagy, Dóra Eszter (2016) Az óvodáskorú gyermekek egészségügyi állapotának felmérése különböző településeken. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szabó, Melinda (2016) Az úszás hatása az óvodáskorú gyermekek személyiség- és mozgásfejlődésére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Németh, Ildikó (2016) Egészséges táplálkozás 0-3 éves korban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kiss, Noémi (2016) Egészségmagatartás a süttöri óvodások és szüleik körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szőtsné Csóti, Sarolta (2016) Kisgyermeknevelők egészségmagatartása és egészségi állapota. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gansberger, Júlia (2016) Segédeszközök szerepe az óvodai úszásoktatás során. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Evelin (2016) A babaúszás. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kiss, Viktória (2016) A győri és Győr környéki óvodapedagógusok életmódjának vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kondics, Petra (2016) A labdás testnevelési gyakorlatok és játékok az óvodai testnevelési foglalkozásokon. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Fleiszné Pintér, Mónika (2016) A zirci szülők magatartásának szerepe a lúdtalp kialakulásában, intervenciós és prevenciós lehetőségek kihasználásában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Varga, Annabella (2015) Atlétikai mozgások szerepe, megjelenése az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nemeskürti, Georgina (2015) Az anyatejes táplálás hatása a bölcsődés korú gyermekek egészségügyi és pszichés fejlődésére. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Naisz, Réka (2015) Az óvodai testnevelésben található prevenciós gyakorlatok aránya és mértéke a gencsapáti és a lukácsházi óvodákban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Vigh, Dóra (2015) Az óvodás és kisiskolás korú gyermekek táplálkozása, mozgása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Zámbó, Dóra (2015) Az úszás jelentősége az asztmás gyermekek életében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szöllősi, Adrienn (2015) Az úszás jelentősége az óvodáskorú gyermek életében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kostyál, Vivien (2015) A csecsemőúszás és a mozgásfejlődés kapcsolatának vizsgálata a 0-3 éves korosztály körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Szandra (2015) Óvodai labdás gyakorlatok jelentősége a koordinációs képességek fejlődésében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kovács, Katalin (2015) GYERMEKKORI REKREÁCIÓS ÚSZÁS A KESZTHELYI KIS CÁPÁK SPORTEGYESÜLET KERETEIN BELÜL. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Rudasics, Dávid (2015) A magyar és osztrák 10 és 14 éves közötti korosztályú gyermekek sportolási feltételeinek, szükségleteinek és lehetőségeinek vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kissné Gosztola, Katalin (2015) A mindennapos testnevelés hatásainak vizsgálata a Hunyadi János Evangélikus Óvoda és Általános Iskolában + Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Andrusecz, Adrienn (2014) 0-18 éves gyermekek egészségmagatartásának vizsgálata kiemelten a lelki egészség és a fizikai aktivitás kapcsolatára. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Schlöglné Balogh, Eleonóra (2014) Az egészséges táplálkozás megjelenése a bölcsődei étkeztetésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Mayer, Edina (2014) Az édesanya szerepe az egészséges életmód kialakításában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nagy, Viktória (2014) Az óvodai testnevelés összehasonlítása Magyarországon és Ausztriában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Galambos, Melinda (2014) Az úszás hatása a motoros képességek fejlődésére óvodás korban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Dan, Virág (2014) Gyógytestnevelés helyzete, a Vas megyei óvodákban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Zsófia (2014) Gyógytestnevelés vizsgálata a zalaegerszegi óvodákban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kámán, Júlia (2014) Mozgásfejlődés születéstől öt éves korig. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Görcsös, Viktória (2014) Prevenciós gyakorlatok a gyermekjógában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kassai, Csenge (2014) A csecsemőúszás hatása a csecsemők és kisgyermekek mozgásfejlődésére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szilágyi, Balázs (2014) A győrszentiváni óvodások magatartásának és sportolási szokásainak vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tóth, Bianka (2014) A kisgyermek egészséges táplálkozásra való nevelése a bölcsődében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Hirschler, Tímea (2014) A rendszeres úszás és a motoros képességek kölcsönhatása kisiskolás korban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szele, Zsófia (2013) Az óvodai testnevelés foglalkozások foglalkoztatási formáinak vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Schlögl, Enikő (2013) Az óvodás korú gyermek személyiségfejlődése az úszás hatására. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Farkas, Eszter (2013) Az úszásoktatásban használt oktatási módszerek összehasonlító vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Royer, Attila (2013) A bűnmegelőzési előadások vizsgálata a hagyományos és az RJR oktatási módszerek tükrében + Tanári portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Vati, Istvánné (2013) Sopron bölcsődéiben dolgozó kisgyermeknevelők egészségtudatos magatartásának vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kóczán, Zsuzsanna (2012) 0-18 éves gyermekek egészségmagatartásának vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Krajczár, Zsanett (2012) Az óvodapedagógus lehetőségei, a 3-6 éves gyermekek egészségfejlesztése területén. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kalmárné Bakonyi, Melinda (2012) Mozgásterápia a tanulási és viselkedési zavarok megelőzésére. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Farkas, Vera (2012) Sajátos nevelési igényű tanulókból álló csoport úszásoktatásának lehetőségei. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváthová, Erika (2011) A VÍZHEZ SZOKTATÁS JELENTŐSÉGE A SOMORJAI ÓVODÁSKORÚ GYERMEKEK ÉLETÉBEN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Sebők, Sándor Péterné (2010) Az úszás jelentősége az óvodáskorú gyermekek életében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Székely, Andrea (2010) Tartáshibák javítása és megelőzése az óvodáskorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Gyurka, Hajnalka (2010) Térdízületi sérülés gyógytestnevelési rehabilitációja. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tiszberger, Katalin (2009) Barcs középiskolás korú fiataljainak sportolási lehetőségei és szokásai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Haklik, Judit (2009) Gyógyúszás elemzése az alkalmazott módszerek és a nevelő-nevelt viszony vizsgálatán keresztül. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Balassa, Evelin Katinka (2009) A gyógytestnevelés helyzete ma Magyarországon. A gyógytestnevelés jelentőségének megítélése és kutatások Nagykanizsán. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Molnár, Zsuzsanna (2009) A masszázs szerepe a gyógytestnevelésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Horváth, Judit (2009) A sportnapközis tábor hatása a soproni általános iskolás gyerekek sportolási szokásaira. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

A lista elkészítésének dátuma Wed Nov 20 08:34:21 2024 UTC.