Vissza |
Hencz, Réka (2024) A textil játékok szerepe a 21. században. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kovács, Anett Lúcia (2024) Az óvoda-iskola közötti átmenet könnyebbé tétele fejlesztőpedagógus segítségével. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Danyi, Rebeka (2024) Az óvodapedagógus meghatározó szerepe a gyermekek életében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bodolai, Bernadett (2024) Családi nevelés hatása a környezettudatos magatartásra. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Pintér, Eszter (2024) Családok hatása az eltérő kisgyermekkori fejlődésre 0-3 éves korig. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Takács, Boglárka (2024) Elhanyagoló szülői attitűd hatása az iskolaérettségre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Baliné Gecse, Dorina (2024) SNI-s gyermekek óvodai integrálása Magyarországon és Horvátországban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Nagy, Barbara (2024) Sajátos nevelési igényű gyermekek a hazai Waldorf-iskolákban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Székelyhidi, Kitti (2024) Szülői nevelési stílusok a régmúlt és a jelenkor tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Reinagli, Réka (2024) A Waldorf-pedagógia kialakulása és működése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Patkó, Vivien (2024) A család jelentősége a 21. században. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kovács, Borbála Sarolta (2024) A pedagógus presztízse és motivációja a posztmodern korban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Éder, Annamária (2024) A testvérek óvodai nevelése egy, és külön csoportban az óvodapedagógus szempontjából. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Porga, Éva (2024) Óvodaválasztási motivációk. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Andalics, Fanni (2023) Társkeresés régen és ma - online társkeresés. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szabó, Petra (2023) Az anyaság és a gyermekgondozás kapcsolata Magyarországon és Rousseau világában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Csekéné Kollár, Ágnes (2023) Az életpályamodell bevezetésének hatása az óvodapedagógusi attitűd vonatkozásában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szakály, Tímea (2023) Gyermekkép változásai a magyar óvoda történetében és az óvodai tartalmi szabályozók tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Vigh, Henrietta (2023) Másként mint mások: Montessori módszer a bölcsődében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Petres, Ivett (2023) Női mindennapok, női szerepek megjelenítése a két világháború között képi források felhasználásával. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Horváth, Georgina (2023) Nők művelődési lehetőségeinek alakulása a 19.század közepétől. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Pitó, Erika Ildikó (2023) Szülők-pedagógusok ellenfelek vagy partnerek? BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kungli, Péter Istvánné (2023) A fejlesztőpedagógus szerepe, a gyengéd óvoda-iskola átmenet megteremtésében. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kovács, Szabina (2023) A kisgyermek érzelmi nevelése és fejlődése, a felnőtt szerepe a fejlődési folyamat segítésében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szőke, Réka (2023) A kisgyermeknevelők véleménye a bölcsődei nevelés szerepéről. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Rózsa, Fanni Kitti (2023) A nőkép és nőnevelés változása a XX. században különös tekintettel a 70-es, 80-as évek óvodapedagógus képzésére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Árvai, Boglárka (2022) ATIPIKUS NEVELÉS ÉS OKTATÁS – MŰHELYMUNKA A FELHŐTÁNCOLÓ KREATÍV MŰHELYBEN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kovács, Zsuzsanna (2022) Gyermeknevelés és munka: az édesanyák kettős szerepe. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Horváth, Fruzsina Erzsébet (2022) Keresztény nevelés jellemzői az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Gergye, Vanessza Mária (2022) A Montessori-pedagógia ábécéje, avagy eszközei és tevékenységei – Mennyire ismerik a szülők? BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Máté, Ivett (2022) Pedagógus jelöltek pályaképének alakulása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Rajnai, Berta Anna (2022) Szülők motivációja katolikus óvoda választása során. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tóth, Edina (2022) Ünnepek, jeles napok, népszokások a városi és falusi óvodai nevelés keretein belül. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Pék, Alexandra (2022) A projektpedagógia megvalósításának lehetőségei az óvodában a pedagógusok véleménye alapján. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kondics, Barbara (2022) A pályakezdő óvodapedagógus nehézségei a pályára lépés után - A pedagógus szakma kihívásai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Major, Dóra Zsófia (2022) A szülők véleménye a vegyes csoportok bevezetéséről a beledi óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Mészáros, Melinda Judit (2021) A CSALÁD ÉS A BÖLCSŐDE KAPCSOLATA. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Horváth, Veronika Nóra (2021) Az óvodapedagógus képzés és az óvodarendszer alakulása Magyarországon. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Feller, Katalin (2021) Nagy Jenőné ,,Óvodai nevelés a művészetek eszközeivel" pedagógiai program. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Soós-Meiczinger, Dóra Edina (2021) A Soproni Óvónőképző Intézet és jogutódjainak megítélése, a volt hallgatók szemszögéből. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Varga, Anikó (2021) Szülők és nevelők a közös célért: Kommunikáció a család és az intézmények között. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Árvai, Boglárka (2021) Waldorf pedagógia: Igaz vagy hamis? Hitek és tévhitek a Waldorf-pedagógiával kapcsolatban a szülők és a pedagógusok szemszögéből. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kurali, Kinga (2021) A bölcsődék kialakulása és fejlődése az 1970-es 1980-as években és a 21. század elején. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szász, Anita (2021) A család és a bölcsődei kisgyermeknevelők kapcsolatának vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Berényi, Dalma Petra (2021) A túl engedékeny nevelési stílus hatása: Azok megjelenése a bölcsődei mindennapok során. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tóth, Cintia (2020) Csecsemő és kisgyermeknevelő-gondozó képzési formák összehasonlítása 2016-2019. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.