Vissza |
Ambrus, András (2023) A gyermeki szabadság és önállóság vizsgálata óvodáskorban, a hazai pedagógiai gyakorlat és egy skandináv példa alapján. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Balta-Fogl, Bernadett (2023) Tehetségpontok hazánkban. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Békefi, Anett (2023) Az óvoda és az iskola világának komparatív elemzése pedagógusok aspektusából, a kisgyermekkori neuropedagógia tükrében. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Cseténé Merkó, Zsuzsanna (2023) A PEDAGÓGUS ÉLETPÁLYAMODELL TAPASZTALATAI, EREDMÉNYEI ÓVODAPEDAGÓGIAI KUTATÁSSAL BIZONYÍTOTTAN. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Filep, Márk (2023) A bencés lelkiségről és keresztény szemléletű idősgondozásról a Szent Benedek Idősek Házában. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Fábián, Edina (2023) A kisgyermekkori fejlődés támogatása az átmenetek fókuszából. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Füle- Regenye, Bernadett Éva (2023) Az óvónőképzés fél évszázada a Hunyadi János Technikumban. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Gritzné Pápai, Eszter (2023) Bölcsődei szakmai szabályozók és megvalósulásuk vizsgálata. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Halvax, Julianna (2023) A motiváció vizsgálata kisiskolás korban. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Horváth, Dominika Magdolna (2023) Gyermekek óvodájukhoz fűződő kötődéseinek megnyilvánulása a kinetikus óvodarajz módszer segítségével, hagyományos és Waldorf intézmények összehasonlításával. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Istiván, Ildikó (2023) Az állatasszisztált oktatás a Hunyadi János Általános Iskolában. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Keller-Németh, Henrietta (2023) Gyermekkor az 1950-es években, különös tekintettel az óvodai játékokra. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kovács, Mirjam (2023) Óvoda és a család kapcsolatrendszere az óvoda-iskola átmenet tükrében. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kurali, Kinga (2023) Gyermekszobák a századfordulón (1890-1910) a korabeli pedagógiai sajtó tükrében. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kántor, Zsuzsanna (2023) Az óvodás gyermek tanulási folyamatairól alkotott nézetek a 20. század második felétől napjainkig. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Naisz, Réka (2023) IKT eszközök alkalmazása és hatása az óvodai nevelésben. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Purgai, Szabina (2023) Óvodakezdés és beszoktatás az óvodapedagógus és a szülő aspektusából. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Rostás, Tünde (2023) Halál témakörének megközelítése és aspektusai. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Schramné Vaszari, Viktória (2023) Az óvodából az iskolába történő átmenet az óvodapedagógusok és a tanítók aspektusából. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Stánicz, Alexandra (2023) ÓVODÁBÓL AZ ISKOLÁBA ALTERNATÍV ASPEKTUSBÓL. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szabó, Dóra (2023) Az óvodás korú gyermekek egészséges életmódjának befolyásoló tényezői. Egészségkultúra a családban. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szabó, Eszter (2023) Tehetségígéretek és tehetséggondozás az óvodában. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tornyossy, Nikolett (2023) Fiatal nők gyermekvállalási szokásai. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Vincze, Lilla (2023) Szülői attitűdvizsgálat az óvodai együttnevelés tekintetében. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Vörösmarthy-Fodróczy, Mónika (2023) Mesél az erdő- Az erdő szerepe a nevelésben a mesék aspektusából. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.