Vissza |
Horváth , Nikolett (2018) Nicht-monetäre Instrumente zur Steigerung der Mitarbeiterbindung in Unternehmen. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Varga, Luca (2018) Die Effekte der Werbung auf unsere Gesellschaft: das Körperbild der Frau. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Horváth, Rebeka (2017) Die Rolle von Emotionen in der Marketingkommunikation. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Wolf, Dávid (2017) Das Marketing und seine psychologische Auswirkungen auf die Kunden. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Pungor, Martina (2016) Werbewirkungsforschung mit Bezug auf die Fernsehwerbung. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Magyar, Izabell (2016) Die Rolle von persönlichen Beziehungen in Unternehmen. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Kedves, Krisztina (2016) A non-profit menedzsment sajátosságai a Gyulafehérvári Caritas példáján keresztül. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).