Tallózás témavezető(k) szerint

Vissza
Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Találatok száma: 8.

Hosszú, Alexandra (2015) A CO-OP Vasvár Kft. marketing tevékenységének bemutatása. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

Horváth, Bence (2015) Az elmúlt évek dohányzást korlátozó intézkedéseinek hatása a fogyasztói magatartásra. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

Szécsi, Gábor (2015) Kereskedelmi és társadalmi változások az információs technológia korában. MA/MSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

Magyar, Nikoletta (2015) Márka a márkák világában. MA/MSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

Horváth, Zsuzsanna (2015) Reklámok hatása a fogyasztókra. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

Mattiassich-Szokoli, Enikő (2015) A kommunikáció jelentősége az egészségügyben. MA/MSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

Takács, Vivien (2014) A Savaria Nett-Pack gyáregység marketingtevékenysége. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

Halász, Dea (2014) Online kommunikáció fontossága a vendéglátás marketingben. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

A lista elkészítésének dátuma Wed Nov 20 08:47:22 2024 UTC.