Vissza |
Hosszú, Alexandra (2015) A CO-OP Vasvár Kft. marketing tevékenységének bemutatása. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Horváth, Bence (2015) Az elmúlt évek dohányzást korlátozó intézkedéseinek hatása a fogyasztói magatartásra. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Szécsi, Gábor (2015) Kereskedelmi és társadalmi változások az információs technológia korában. MA/MSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Magyar, Nikoletta (2015) Márka a márkák világában. MA/MSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Horváth, Zsuzsanna (2015) Reklámok hatása a fogyasztókra. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Mattiassich-Szokoli, Enikő (2015) A kommunikáció jelentősége az egészségügyben. MA/MSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Takács, Vivien (2014) A Savaria Nett-Pack gyáregység marketingtevékenysége. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Halász, Dea (2014) Online kommunikáció fontossága a vendéglátás marketingben. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).