Vissza |
Mátis, Petra (2018) Vendégpanasz És Konfliktuskezelés Gyakorlata A Hotel Caramellben. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Árki, Júlia (2018) A Hotel Caramell Premium Resort****Superior rendezvényszervező tevékenysége. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Gulyás, Petra (2018) A panaszkezelés folyamatainak gyakorlati alkalmazása a szállodai munkafolyamatok során. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Harangozó, Zsófia (2018) A szállodai szférában történő panaszkezelés ismertetése és bemutatása. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Boros, Boglárka (2018) A sárvári Park Inn by Radisson szálloda versenyképességének vizsgálata a Nyugat-Dunántúli térségben. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).