Gulyás, Petra (2018) A panaszkezelés folyamatainak gyakorlati alkalmazása a szállodai munkafolyamatok során. Other, Alexandre Lamfalussy Faculty of Economics (formerly Faculty of Economics).
![]() |
PDF
KFON-18_11.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (1MB) |
Abstract
„Már a panasz, a panaszkodás is kölcsönözhet némi bájt az életnek, így könnyebben elviselhető: minden panaszban van egy szemernyi bosszú, az ember silány közérzetét, bizonyos körülmények közt akár silányságát, mint igazságtalanságot, mint meg nem engedett előjogot szemére vetheti azoknak, akik mások, mint ő.” (Friedrich Nietzsche) A téma relevanciáját abban látom, hogy a szálláshely szolgáltatók rendkívül kevés jelentőséget tulajdonítanak az irányukba érkező panaszoknak, visszajelzéseknek. A panaszkezelés jelensége s feldolgozása napjainkban igen csak háttérbe szorult, úgynevezett „mostohagyermekként” van jelen a szálláshelyszolgáltatást végző vállalkozások életében. A téma kapcsán célom, a panaszok és vendégértékelések jelentőségének megvilágítása mellett, saját tudásom bővítése, illetve esetleges ötletek megfogalmazása, melyek mind a Pannonia Hotel, mind saját magam számára hasznosak és tanulságosak lehetnek.
Hungarian Title
A panaszkezelés folyamatainak gyakorlati alkalmazása a szállodai munkafolyamatok során
English Title
Practical application of complaint management processes during hotel workflows
Institution
University of West Hungary
Faculty
Alexandre Lamfalussy Faculty of Economics (formerly Faculty of Economics)
Institute/Establishment/Department
x - ARCHIV Faculty of Economics - Institution for International and Regional Economy (defunct: 06.30.2021.)
Specialization
LKK - Turizmus–vendéglátás felsőoktatási szakképzés (FOKSZ)
Supervisor(s)
Local id
KFON-18/11
Item Type: | Záródolgozat - Final Essay |
---|---|
Depositing User: | Petra Gulyás |
Date Deposited: | 28 May 2018 09:51 |
Last Modified: | 21 Feb 2023 12:55 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/4384 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |