Vissza |
Artner, Valentina (2023) A motiváció és a szervezethez való lojalitás vizsgálata a Soproni Egyetem munkavállalói körében. MA/MSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Kondor, Kristína (2023) A vezetői attitűdfejlesztés jelentősége a szervezet eredményességében. MA/MSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Kustán, Ágnes (2023) A vezetői attitűdfejlesztés jelentősége a szervezetek eredményességében. MA/MSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Legárt, Szilvia (2023) Egészséges életmód megvalósítása az Őrségben, fókuszban a külső tényezők vizsgálatával. MA/MSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Molnár, Mr Róbert (2023) Sopron Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal Motivációs Tényezőinek Elemzése. MA/MSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Rajos, Dóra (2023) A szikvíz (szóda, szódavíz) „korszerűsítése” – Milyen marketingfogásokkal lehet a szikvizet újra a köztudatba hozni, túllépve a ’retro’ és ’hungarikum’ jelzőkön? MA/MSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Sipőcz, Ármin (2023) A fesztiválok hatásai Sopron gazdaságára. MA/MSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Stander, Éva (2023) Vállalati stratégia CHM-Industriemaschinen GmbH. MA/MSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Szlávich, Ádám (2023) Új Vállalatirányítási rendszer bevezetése: A Heineken Hungária Zrt. esete. MA/MSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Vargyas, Daniella (2023) A GYSEV vállalatcsoport innovációs tevékenységeinek elemzése. MA/MSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).