A szikvíz (szóda, szódavíz) „korszerűsítése” – Milyen marketingfogásokkal lehet a szikvizet újra a köztudatba hozni, túllépve a ’retro’ és ’hungarikum’ jelzőkön?

Rajos, Dóra (2023) A szikvíz (szóda, szódavíz) „korszerűsítése” – Milyen marketingfogásokkal lehet a szikvizet újra a köztudatba hozni, túllépve a ’retro’ és ’hungarikum’ jelzőkön? MA/MSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

[thumbnail of KMAL-23_08.pdf] PDF
KMAL-23_08.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (2MB)

Magyar cím

A szikvíz (szóda, szódavíz) „korszerűsítése” – Milyen marketingfogásokkal lehet a szikvizet újra a köztudatba hozni, túllépve a ’retro’ és ’hungarikum’ jelzőkön?

Angol cím

"MODERNIZATION" OF TRADITIONAL HUNGARIAN SODA WATER – WHAT KIND OF MARKETING SOLUTIONS CAN BE APPLIED IN ORDER TO RAISE THE PUBLIC CONSCIOUSNESS AGAIN, BEYOND THE SIGNS OF 'RETRO' AND 'HUNGARICUM'?

Intézmény

Soproni Egyetem

Kar

Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)

Tanszékcsoport/intézet

LKK - Üzleti Tanulmányok Intézet

Szak

LKK - Vállalkozásfejlesztés mesterszak (MA)

Témavezető(k)

Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Bednárik, Dr. Éva
egyetemi docens, Üzleti Tanulmányok Intézet

Helyi kari azonosító

KMAL-23/08

Mű típusa: Diplomadolgozat (MA/MSc)
Felhasználói azonosító szám (ID): Dóra Rajos
Dátum: 28 Feb 2024 06:47
Utolsó módosítás: 28 Feb 2024 06:47
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/10466

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet