Tételek ahol a szak "LKK - Vállalkozásfejlesztés mesterszak (MA)" és a mű dátuma 2017

Vissza
Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Publikációban használt név | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 10.

Breglovics, Katalin (2017) Az adósságkonszolidáció gazdálkodásra gyakorolt hatásainak összefüggés-vizsgálatokkal történő elemzése települési önkormányzatok példái alapján. MA/MSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

Dezső, Vilmos (2017) A Falco Zrt. controlling rendszerének vizsgálata. MA/MSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

Jósvai, Zsuzsanna (2017) Natúrkozmetikai termékek marketingkommunikációjának és fogyasztói magatartásának vizsgálata. MA/MSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

Kőrös, Barbara (2017) A munkaerő-toborzási folyamat vizsgálata a Nyugat-dunántúli régió vállalatai körében. MA/MSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

Martinecz, Ágnes (2017) A szervezeti kultúra szerepe a szervezetfejlesztésben. MA/MSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

Szabó, Bianka Viktória (2017) A cégindulás innovációval vagy imitációval? Vizsgálatok a magyar startup pénzügyek témában. MA/MSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

Szédelyi, Nikolett (2017) Egy kisvállalati beruházási projekt vizsgálata az Autófórum Riegler Kft.-nél. MA/MSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

Takács, Dóra Bianka (2017) Az általános forgalmi adó alapjának megállapítása becslési eljárással. MA/MSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

Tislér, Gábor (2017) Reorganization and optimization of sales and logistics processes of Pipelife Ireland Ltd. during SAP ERP system implementation. MA/MSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

Zentai, Gabriella Margit (2017) Az ügyfél-kiszolgálási rendszer újrastrukturálása a szervezeti célok elérése és a hatékonyságnövelés érdekében egy kereskedelmi vállalkozás működésének vizsgálatán keresztül. MA/MSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

A lista elkészítésének dátuma Wed Nov 20 12:32:38 2024 UTC.