Az ügyfél-kiszolgálási rendszer újrastrukturálása a szervezeti célok elérése és a hatékonyságnövelés érdekében egy kereskedelmi vállalkozás működésének vizsgálatán keresztül

Zentai Gabriella Margit, (2017) Az ügyfél-kiszolgálási rendszer újrastrukturálása a szervezeti célok elérése és a hatékonyságnövelés érdekében egy kereskedelmi vállalkozás működésének vizsgálatán keresztül. MA/MSc, Faculty of Economics.

[img] PDF
KMAL-17_40.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg. Embargo lejáratának dátuma: 2032. December 31.

Download (10Mb)

Hungarian Title

Az ügyfél-kiszolgálási rendszer újrastrukturálása a szervezeti célok elérése és a hatékonyságnövelés érdekében egy kereskedelmi vállalkozás működésének vizsgálatán keresztül

English Title

The reconstruction of customer service system with the aim of reaching organisational targets and increasing efficiency through the examination of the operation of a commercial business

Institution

University of West Hungary

Faculty

Faculty of Economics

Institute/Establishment/Department

Faculty of Economics - Institution for Business Studies

Specialization

KTK - Business Development (MA)

Supervisor(s)

Témavezető nevegrading, academic degree, institutionEmail
Kópházi Andrea, Dr. egyetemi docens, PhDUNSPECIFIED

Local id

KMAL-17/40

Item Type: Diploma thesis (MA/MSc)
Depositing User: Gabriella Zentai Gabriella
Date Deposited: 2017. Oct. 19. 10:00
Last Modified: 2020. May. 12. 10:39
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/2952

Actions (login required)

View Item View Item