Vissza |
Arnhold, Fruzsina (2019) A hazai és nemzetközi utazási szokások, trendek és változásaik. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Baumgartner, Bettina (2019) Egy kreatív történelmi verseny turisztikai hatása az Esterházy-lokációkra. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Biró, Eliza (2019) Sopron turisztikai trendjeinek bemutatása a Pannonia Hotel példáján keresztül. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Frank, Flóra (2019) VOLT-Fesztivál hatása Sopron turizmusára. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Kosztka, Eszter Mariann (2019) Turisztikai értékek és fejlesztések a Fertő-tájon. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Kánya, Diána (2019) A borturizmus jelentősége a borászatok szempontjából a Sopron-Fertődi kistérségben. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Murai, Patrícia (2019) Az okos turizmus a negyedik ipari forradalommal összefüggésben: A soproni Hotel Szieszta példája. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Nátrán, Adél (2019) Az overtourism jelenség társadalmi-kulturális hatásai. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Peresztegi , Mónika (2019) Kereslet és kínálat bemutatása a turizmusban. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Steininger, Kata (2019) Szálláshelyek és szállodai szolgáltatások, a soproni Hotel Szieszta példája. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Söveges, Dávid (2019) Sopron - Fertő térség turisztikai helyzetértékelése. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Söveges, Dávid (2019) A Sopron – Fertőd térség turisztikai helyzetértékelése. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Sőbér, Júlia Veronika (2019) Online turisztikai reklámok hatalma és a vizuális befolyásolás. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Tóth, Renáta (2019) Hévíz szerepe az egészségturizmusban. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).