Vissza |
Christmann, Erik Tamás (2024) A fuvarszervezés nehézségei 2023-ban. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Csuka, Kitti (2024) Vásárlási attitűdök vizsgálata online és offline történő vásárlás során, valamint elégedettségük felmérése. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Dósa, Panna (2024) Az OBI DIY videók hatása a fogyasztókra. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Farkas, Laura (2024) A mobilfizetés és a digitális pénzügyek térnyerése: piaci trendek, üzleti modellek és fogyasztói szokások. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Horváth, Dominika (2024) Az online marketingeszközök adta lehetőségek, amelyek hozzájárulnak a kis- és közép-vállalkozások növekedéséhez. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Kovács, Adrienn Zsuzsanna (2024) Szolgáltatások elemzése az OBI áruházban. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Kóbor, Kata Mária (2024) Kínai beszállítókkal vagy nélkülük. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Márk, Júlia (2024) A vámolás útvesztőjében. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Orbán, Klaudia (2024) A Tetőpont Plusz Kft. marketingkommunikációs tevékenységének vizsgálata. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Pap, Klaudia Mercédesz (2024) Az elektronikai kiskereskedelmi piac trendjeinek elemzése és hatása a vezetői feladatokra. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Takács, Kristóf Károly (2024) A FALCO Zrt. közösségi média tevékenységének vizsgálata. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Varga, Vivien Anita (2024) A fenntarthatóság és a PET. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Vass, Marianna (2024) A Decathlon ellátási láncának és omnichannel politikájának bemutatása. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).