Orbán, Klaudia (2024) A Tetőpont Plusz Kft. marketingkommunikációs tevékenységének vizsgálata. Other, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
![]() |
PDF
KFON-24-06.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (2MB) |
Abstract
Záró dolgozatomban egy építőipari vállalkozás, a Tetőpont Plusz Kft. marketingkommunikációs tevékenységét és eszközeit vizsgáltam. Dolgozatomban bemutatom mi a marketingkommunikáció és mik az általános céljai. Majd ezek után ismertetem, milyen online marketing eszközök vannak és milyen offline területek. A szakirodalmi háttér elemzése segítségül szolgál azon szempontok meghatározására, amelyet a gyakorlatban vizsgálni szükséges. Bemutatom a Tetőpont Plusz Kft történetét, tevékenységi körét és felépítését, ezekkel ismertetve, hogy a cég mivel foglalkozik, és hol helyezkedik el. Majd bemutatom, hogy a Tetőpont Plusz Kft. a gyakorlatban milyen online platformokon és offline területeken van jelen. Melyik platformot és területet mire használják leginkább és melyik számukra a legkiemelkedőbb. Primer kvantitatív kérdőíves kutatás segítségével lakossági véleménykutatást végeztem Győr-Moson-Sopron megyében. Kutatásom célja volt feltárni, hogy a lakosság milyen online és offline médiacsatornákon tájékozódik, építőanyag vásárlás, tetőépítés, tetőbeépítés előtt milyen információforrásokat vesznek igénybe, valamint célom volt feltárni a Tetőpont Plusz Kft ismertségét, imázsát. Szerettem volna megtudni a kérdőíves kutatás segítségével, hogy mennyien és mennyire ismerik a vállalkozást. A lakosság szeretne-e minél több ismeretterjesztő információt megtudni a vállalkozásról. Arra is kíváncsi voltam mely felületek a leginkább hasznosak, hogy a cég tudja, milyen platformon kell megjelennie, hogy minél több emberhez elérjen. Szeretném megtudni a kérdőíves kutatásból, hogy a lakosságnak milyen tapasztalatai és véleményük van a vállalkozásról. A kérdőívem kiértékelésekor a válaszok alapján szeretném a saját tapasztalatomat is beleírni, mert ez majd a cégnek segítségül tud szolgálni. Végezetül pedig megfogalmazom a végső véleményemet, a válaszok és tapasztalatom alapján. Majd javaslat tételeket teszek, hogy mi lenne célszerű a cég számára. Megtudom a végén, hogy melyek azok a felületek, ahol meg kellene jelennie a cégnek és miben kellene fejlődni.
Hungarian Title
A Tetőpont Plusz Kft. marketingkommunikációs tevékenységének vizsgálata
English Title
Analysis of the marketing communication activities of Tetőpont Plusz Kft.
Institution
University of Sopron
Faculty
Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)
Institute/Establishment/Department
LKK - Üzleti Tanulmányok Intézet
Specialization
LKK - Kereskedelem és marketing felsőoktatási szakképzés (FOKSZ)
Supervisor(s)
Local id
KFON-24/06
Item Type: | Záródolgozat - Final Essay |
---|---|
Depositing User: | Klaudia Orbán |
Date Deposited: | 27 Jun 2024 09:21 |
Last Modified: | 03 Sep 2024 09:52 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/13149 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |