Vissza |
Horváth, Kata (2023) Brandek háborúban vagy brandek háborúja? – A kivonulás mint CSR tevékenység marketingkommunikációs megközelítése. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Lukács, Kata Júlia (2023) Különleges étrendek hatása a fogyasztói magatartásra. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Németh, Sára (2023) Fontos a font? A betűtípusok fontossága a marketingben, jelentős divatmárkák arculatváltásán keresztül vizsgálva. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Szász, Zsombor Levente (2023) A Márkaépítés Hatása a Fogyasztói Lojalitásra a Magyar Telekom Esetében. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Ugron, Anna Mária (2023) A megtévesztő marketing, a színek és a marketing megtévesztő mivolta. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Zöldesi, Marcus (2023) Marketing és hatásai az OBI áruházban. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).