Vissza |
Billege, Ádám (2017) Piacbefolyásolás a Ramiris Europe Kft.-nél. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Bokros, Annamária (2017) A Savaria Történelmi Karnevál által használt reklámeszközök hatékonyságának vizsgálata. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Füzi, Eszter (2017) Tetoválási igények és szokások vizsgálata a tetoválási hajlandóság területén. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Kiss, Dóra (2017) Az Iniciál Autóház Kft. marketingtevékenységének átfogó elemzése. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Libricz, Ákos (2017) A HAZAI LAKÁSTAKARÉKPÉNZTÁRAK BEMUTATÁSA, A FUNDAMENTA LAKÁSKASSZA ZRT. ÉRTÉKESÍTÉSÉNEK ÉS A HAZAI INGATLANPIAC VÁLTOZÁSAINAK VIZSGÁLATA A 2010–2015. ÉVEKBEN. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Nahaj, Katalin (2017) Kulcsfontosságú tervezés az ingatlan-kivitelezésben. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Pete, Liliána (2017) Képzési rendszer egy nyugat-magyarországi nagyvállalatnál. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Szendi, Viktória (2017) A Pannon-Work Cégcsoport tevékenységének bemutatása. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Sági, Júlia (2017) Az OBI Hungary Retail Kft. marketing szempontú vizsgálata. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Takács, Mónika Mária (2017) A banki digitalizációhoz való hozzáállás vizsgálata az X generáció körében. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Tóth, Alexandra (2017) Sárvári Gyógyfürdő Kft szervezeti kultúrájának vizsgálata. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).