Tételek ahol a szak "LKK - Gazdálkodási és menedzsment alapszak német nyelven (BA)" és a mű dátuma 2017

Vissza
Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Publikációban használt név | csoportosítás nélkül
Válasszon: H | M | S | T | W
Találatok száma: 7.

H

Hartmann, Ingrid (2017) Industrie 4.0 – eine betriebs- und volkswirtschaftliche Betrachtung. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

Hirschler, Karolina (2017) Wie werden Menschen, durch Beeinflussung ihrer Sinneswahr-nehmungen, zum Kauf erregt? - Schwerpunkt Duftmarketing. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

Horváth, Rebeka (2017) Die Rolle von Emotionen in der Marketingkommunikation. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

M

Matyasovszky, Regina (2017) Die Landesentwicklung von Burgenland. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

S

Szenecsár, Gréta (2017) Regionale Wirtschaftsentwicklung, energetische Projekte und Gemeindefinanzierung anhand Nagypáli. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

T

Tordai , Szilveszter Roland (2017) Die Grundpfeiler der Wirtschaftskraft der Vereinigten Staaten im heutigen globalisierten Handel. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

W

Wolf, Dávid (2017) Das Marketing und seine psychologische Auswirkungen auf die Kunden. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

A lista elkészítésének dátuma Wed Nov 27 20:23:23 2024 UTC.