Vissza |
Horváth, Zsófia (2021) Kisiskolás korú migráns gyermekek integrációja Németországban – eredmények és kihívások a kétezres években. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Horváth-Németh, Judit (2021) Az Organikus Pedagógia lehetőségei iskolai szociális segítőként a 14-18 éves korosztályban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kiss, Anikó (2021) Felelősség a gyermekvédelmi rendszerben Különösen a nevelőszülői ellátásban egy konkrét eseten keresztül. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kozári, Krisztián (2021) A MINNESOTA-MODELL ALKALMAZÁSÁVAL ELÉRT EREDMÉNYEK TARTÓSSÁGA ALKOHOLBETEGEKNÉL KÜLÖNBÖZŐ DIMENZIÓK MENTÉN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Leidl, Adrienn (2021) Torony község településszociológiai szempontból. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Mesterházi, Deborah Sarah (2021) Primer prevenció a családon belüli erőszak vonatkozásában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szladovics, Andrea Katalin (2021) A mentálhigiénés foglalkozások által nyújtott preventív lehetőségek a demencia korai szakaszában élők számára. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Süveges, Evelin (2021) A magyar és a német szociális rendszer összehasonlítása esettanulmány alapján. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.