Vissza |
Agócs, Anita (2022) A környezettudatos babavárás. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bertalan, Nikolett (2022) Az egészséges életmód megalapozása az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Egyed, Patrícia (2022) A Covid-19 hatása a családokra. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Egyed, Réka Anna (2022) A mese szerepe a német nemzetiségi csoportokban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Harmados, Zsófia (2022) Autizmus spektrum zavarral élő gyermekek integrálása többségi gyermekekkel az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Horváth, Viktória (2022) Kisgyermekkori matematikai nevelés, tehetséggondozás, projektpedagógia. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kaltenecker, Anna (2022) Kultur und Traditionspflege der Deutschen in Somor. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Katona, Fanni (2022) Multikulturelle Erziehung. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kossik, Dorottya (2022) ARBEIT IN EINEM DEUTSCH-HEBRÄISCHEN KINDERGARTEN SPRACHFÖRDERUNG IM WIENER LAUDER CHABAD CAMPUS. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Makay, Dóra (2022) Az óvodai és az otthoni környezeti nevelés összefüggéseinek vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Matláry, Fanni (2022) A mozgás jelentősége az asztmás betegek életmódjában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Nagy, Kitti Ildikó (2022) Zoopedagógia: Fókuszban a Veszprémi Állatkert. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Pintér, Katinka (2022) Az óvodapedagógus professzió mai kihívásai- A kezdő pedagógus. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Pongrácz, Réka (2022) Zweisprachigkeit im Kindergartenalter, Vorstellung der Audi Hungaria Kindergarten und seiner sprachlichen Konzeption. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Pócza-Deli, Franciska (2022) Frühe Deutschsprachförderung durch Märchen in Nationalitätendkindergärten anhand von einem eigenen Praxisbeispiel im Sonnenschein Kindergarten in Agendorf. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Rudalics, Dorina Edina (2022) A szülők gyermeknevelési attitűdje és módszerei. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Speier, Liza (2022) Entstehung der frühkindlichen Zweisprachigkeit in institutioneller Umgebung in Ungarn. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Stinner, Zsuzsanna Viktória (2022) A tudatos jelenlét és a lelki egészség összefüggéseinek vizsgálata az óvodapedagógusok körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szabó, Eszter (2022) Ungarndeutsche Traditionspflege in ungarischen Kindergärten - mit besonderer Hinsicht auf den Kindergarten Wandorf. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tóth, Adrienn (2022) Az iskolai bántalmazás jellemzői a diákok és a tanárok nézőpontjából. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tóth, Enid (2022) A rábapatonai óvoda múltja és jelene. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Árvai, Boglárka (2022) ATIPIKUS NEVELÉS ÉS OKTATÁS – MŰHELYMUNKA A FELHŐTÁNCOLÓ KREATÍV MŰHELYBEN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.