Vissza |
Beke, András (2023) Az e-kereskedelem támogatása webes és adatbázis-kezelési eszközökkel. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Horváthné Pap, Katalin (2021) INKA1, INKA2 projekt bevezetése, hatása, eredménye a MÁV Zrt.-nél. MA/MSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Zsidel, Gabriella (2019) Az e-business működése és jelentősége a biztosítási piacon egy alkusz cég példáján keresztül. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Ötvös, Renáta (2018) E-turizmus a szállodaiparban, a jövő idegenforgalma. MA/MSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Horváth, Roland (2017) A bankszektor kihívásai az információs társadalomban - Magyarország fintech helyzetének vizsgálata. MA/MSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Csermely, Diána (2016) A TripAdvisor jelentősége és potenciálja Magyarországon a turizmus-menedzsmentben. MA/MSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Dobos, Krisztián (2016) A real-time bidding láz, vagyis paradigmaváltás programmatic módra. MA/MSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Békési, Tamás (2016) E-BUSINESS, AVAGY TRENDEK ÉS LEHETŐSÉGEK A WEBEN NAPJAINKBAN. MA/MSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Lazáry, Viktor (2016) A magyar információs társadalom fejlődése a fejlesztéspolitika tükrében. MA/MSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
Horváth, Adrienn (2015) Központi beszerzési rendszer kiépítése és bevezetése egy autóipari beszállító vállalatnál. MA/MSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).