Vissza |
Herczegné Velkey, Eszter (2021) Módszertani változások a digitális oktatásra való átállás miatt a 2020-as évben. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Hajczinger, Krisztina (2021) Pályaorientáció helyzete Győr városában a szépészet ágazatban. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Benkőné Vajda, Katalin (2020) Az agrár szakképzés végzős tanulóinak pályaválasztási és jövőkép vizsgálata. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Andrási, László (2019) KIP VAGY NEM KIP (KIP AHOGY ÉN LÁTOM). MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Csenki, Attila (2019) A PÁLYAORIENTÁCIÓ FONTOSSÁGA ÉS LEHETŐSÉGEI AZ IFJÚSÁGI SZAKKÉPZÉSBEN. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bagi, Gyula (2019) A PÁLYAORIENTÁCIÓ FONTOSSÁGA ÉS LEHETŐSÉGEI AZ IFJÚSÁGI SZAKKÉPZÉSBEN A SZOLNOKI SZAKKÉPZÉSI CENTRUM PETŐFI SÁNDOR ÉPÍTÉSZETI ÉS FAIPARI SZAKGIMNÁZIUMA ÉS SZAKKÖZÉPISKOLÁJÁBAN. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Vörös, Diána (2019) Tanulók tanulási technikáinak, módszereinek segítése, módszertani fejlesztése. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Nagyné Técsi, Ágnes (2019) A tanösvények szerepe és lehetősége a kertészeti szakmák oktatásában. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.