![]() | Vissza |
Tánczos, Luca (2025) A Z generáció tartalomgyártási szokásai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Billege, Anna (2025) A digitális innováció szerepe a Douglas HR stratégiájában: A dolgozói alkalmazás bevezetésének elemzése. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Gombor, Kitti (2025) Kommunikáció az óvodában. Fiatalok és médiahasználat. Médiahatás, befolyásolás. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bartus, Réka (2025) Mese és musical- Rudyard Kipling: A dzsungel könyve. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kiss, Krisztina (2025) Tánctanárok motivásása az AForce1 Tánc Sport Egyesületben, HR-eszközök és gyakorlatok alkalmazása. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Erdősi, Virág Viktória (2025) Óvodáskorú gyermekek digitális mesefogyasztása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Simon, Franciska Sára (2024) AZ IFJÚSÁG SZABADIDŐ-ELTÖLTÉSI SZOKÁSA ÉS MÉDIAHASZNÁLATA. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Hegedűs, Anna (2024) Karakterek hatása a színészre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bognár, László (2024) Rádió a polcok között. Az in store rádiózás modelljei a tartalomgyártás és a vásárlói-hallgatói preferenciák tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Keszei, László (2024) Rádióhallgatási szokások az osztrák-magyar határtérségben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kiss, Krisztina (2023) Az Aforce1 Tánc Sport Egyesület Instagramon történő megjelenése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szabó, Dóra (2023) Gyermekirodalom. Kortárs gyermekirodalom. A mesék összehasonlító vizsgálata. A mesék recepciója és hatása a gyermek fejlődése tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Sebestyén, Áron (2023) Közösségi rádiózás a Soproni Egyetemen. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Keszthelyi-Németh, Ramóna (2023) Mese és digitális világ hatása a gyermekekre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kiss, Angéla (2023) Meseterápia: az óvodapedagógus és a terapeuta kapcsolata Zala vármegyében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Taschner, Georgina (2023) A Soproni Tigrisek médiakommunikációja az online térben a 2021/2022-es szezonban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Németh, Jázmin (2023) A serdülő korosztály médiahasználata- A kapuvári 10-14 évesek preferenciái. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Krausz, Erika (2022) Intézményi nevelésben betöltött szerepe a kortárs mesének. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Schmitzhofer, Ramóna (2022) Az óvodapedagógusok és a szülők közötti kommunikáció. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Matuska, Éva (2021) Kommunikáció az óvodában. Médiahatás, befolyásolás. Az okoseszközök jelenléte a kisgyermekek mindennapjaiban. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.