Tételek ahol a szak "LKK - Gazdálkodási és menedzsment alapszak (BA)" és a mű dátuma 2024

Vissza
Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Publikációban használt név | csoportosítás nélkül
Válasszon: B | C | D | F | G | H | K | M | N | P | S | T
Találatok száma: 27.

B

Bankó, László (2024) Az RMS rendszer bevezetése okozta hatékonyságnövekedés elemzése a GYSEV CARGO Zrt.-nél. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

Bódi, Kinga (2024) A nyereményjátékok hatása a fogyasztókra, avagy gamifikáció a fogyasztói társadalom-ban. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

C

Czupy, Enikő (2024) A közszféra hatékonyság vizsgálata. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

D

Dús, Pongrác (2024) Kínai stratégiák Afrikában a befolyás kiterjesztésére. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

F

Fazekas, Sándor (2024) Veszélyhelyzet hatása a GYSEV Zrt. ingatlanüzemeltetési tevékenységére. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

Fülöp, András György (2024) A Bakonyerdő Zrt. pénzügyi-gazdasági elemzése az éves üzleti beszámolók információi alapján, különös tekintettel az Üzleti Intelligencia (Power BI) technológia alkalmazhatóságára. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

G

Göcsei, Bettina (2024) A VELUX Magyarország Kft. megújult áruforgalom irányítási rendszerének elemzése. Az ötlettől a megvalósításig. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

H

Halász, Viktória (2024) Motiváció és well-being hatása a teljesítményre. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

Halász, Viktória (2024) Motiváció és well-being hatása a teljesítményre. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

Hatos, Martin (2024) A mikromobilitás kialakítása a GYSEV Zrt. üzemeltetési területén. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

Horváth, Andrea (2024) Bérezési rendszer bemutatása és vizsgálata szervezeti példán keresztül. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

Horváth, Zsófia (2024) Motivációs sajátosságok nonprofit szervezetek esetében Kutatás a Győr-Moson-Sopron vármegyei régió fúvószenekaraiban. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

Hóbár, Fruzsina (2024) Válságkezelés a logisztikában: prevenció és reagálás váratlan eseményekre. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

K

Kalocsa, Péter (2024) Folyamatoptimalizálás a Polmetál Pruszynski Kft.-nél. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

Kelemen, Katica (2024) A FALCO Zrt. pénzügyi-gazdasági elemzése, illetve az on-site napelem beruházásának pénzügyi elemzése. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

Kemény, Márton (2024) A digitalizáció hatása a munkaerőpiacra. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

Koloszár, Míra (2024) Raktárlogisztikai és intermodális folyamatok bővítési és fejlesztési lehetőségei a GYSEV CARGO Zrt.-nél. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

Kovács, Ádám Erik (2024) Az emberi erőforrás fejlesztés jelentősége a Waberer’s International Nyrt. működésében. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

Kántor, Olivér (2024) A pénzügyi kultúra és tudatosság helyzete a 21. században Magyarországon – az OVB pénzügyi tanácsadó szemüvegén keresztül. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

M

Mansa, Ágota (2024) Fenntartható marketingeszközök megjelenése a közösségi közlekedésben. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

N

Nagy, Karolina (2024) A munkaerő megtartást támogató ösztönzési és motivációs rendszerek a HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt.-nél. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

P

Papp, Kinga (2024) Harmadik országbeli munkavállalók beillesztése az Autoliv Kft szervezetébe. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

Pálos, Nóra (2024) Fogyasztói szokások változása Magyarországon a szépségiparban. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

S

Schőberl, Zsófia (2024) Kultúramarketing-Az X és Z generáció színházba járási szokásai. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

Skaper, Dorina (2024) Határok árnyékában: marketingstratégia a három határ mentén. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

Szabó, Laura (2024) A Soproni Vízmű Zrt. gazdálkodásának elemzése. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

T

Temesi, Tamara (2024) A Vinted hatásai a fogyasztói magatartásra és a csomaglogisztikára. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

A lista elkészítésének dátuma Sat Dec 21 17:14:48 2024 UTC.