Vissza |
Baranyai, Mihály (2021) Saint-Exupéry kontra Erasmus – Avagy meddig jó a tanulásban akadályozottak általános iskolai integrációja? MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Fehér, Ágnes (2021) Az óvodapedagógusok viszonyulása a sajátos nevelési igényű és az autizmus spektrum zavarral élő gyerekek integrált óvodai neveléséhez. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Fodor, Virág (2021) A GYŐRI ÉS GYŐR KÖRNYÉKI KISGYERMEKES SZÜLŐK ÉRDEKLŐDÉSÉNEK ÉS BEVONHATÓSÁGÁNAK VIZSGÁLATA A NEUROPEDAGÓGIA IRÁNYÁBA. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Gál, Edit (2021) A vezetésfejlesztés kiemelt szerepe a köznevelési intézményekben. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Hajczinger, Krisztina (2021) Pályaorientáció helyzete Győr városában a szépészet ágazatban. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Hanzséros, Mária (2021) Az IKT használatának lehetőségei az óvodában a pedagógiai programok tükrében. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Hóbor , Dorina (2021) Pedagógiai innováció az óvodában - Az éjszakai óvoda ötlete Szolnokon. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Juhász, Alexandra (2021) A gyermekkép, gyermeklét vizsgálata az 1950-60-as évek magyarországi óvodáiban. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kovács, Krisztina (2021) A két és fél éves korú gyermekek óvodáztatási körülményei. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Lakihegyi, Luca Virág (2021) Óvodából iskolába. Óvoda-iskola átmenet az 1970-es években és napjainkban. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Molnár-Bognár, Anett (2021) A koragyermekkori agresszió megjelenése a 0-3 éves korosztály körében. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Pék-Németh, Barbara (2021) A lovasterápia során kialakuló kapcsolat hatása a kisgyermek személyiségfejlődésére. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tamás, Barbara Anna (2021) A szülői példamutatás szerepe a sportolás tekintetében, s ennek hatása a kisgyermekkori mozgástevékenységekre. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.