Vissza |
Antal, Ágnes (2021) Az AFGÉS-MÓDSZER alkalmazása a pedagógiai fejlesztés során. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Dr. Alpekné Borbély , Zsófia (2021) Az idegen nyelvi készségek vizsgálatának és fejlesztésének lehetőségei tanulási zavarral küzdő tanulóknál. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Fábián, Lívia (2021) A BTMN-ES TANULÓK HELYZETÉNEK ALAKULÁSA A VAJDA MÁRTA ÓVODA, ÁLTALÁNOS ISKOLA, SZAKISKOLA, KÉSZSÉGFEJLESZTŐ ISKOLA, EGYSÉGES GYÓGYPEDAGÓGIAI MÓDSZERTANI INTÉZMÉNY ELLÁTÁSI TERÜLETÉN. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Gergáczné Varga, Andrea (2021) A szövegértés, szövegfeldolgozás fejlesztése és egyéni megsegítése magyar-és történelemórán középiskolások körében. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Grieszler, Zita (2021) Óvoda-iskola átmenet tervezése és megvalósítása intézményen belül. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kurucz, Csilla Boglárka (2021) A tanulói portfólió alkalmazásának előnyei és lehetőségei a hazai oktatási gyakorlatban. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Lovászné Káhl, Orsolya (2021) A fonológiai tudatosság mérési és fejlesztési lehetőségei óvodáskorban. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Matuska, Éva (2021) Kommunikáció az óvodában. Médiahatás, befolyásolás. Az okoseszközök jelenléte a kisgyermekek mindennapjaiban. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Oláh-Kutrovits, Andrea (2021) A csecsemők és kisgyermekek fejlődése a modern világban. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Pávai, Rita (2021) A TANULÁSI ZAVAROKKAL KÜZDŐ GYEREKEK ARÁNYÁNAK ALAKULÁSA A LACKNER KRISTÓF ÁLTALÁNOS ISKOLÁBAN AZ ELMÚLT 10 ÉVBEN. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Török, Fanni (2021) Iskolába lépés, szociális éretlenség és az érzelmi intelligencia összefüggései. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.