Vissza |
Arany, Dr. Virág (2024) Az integrácó 65 szemszögből: a soproni és egy környékbeli község pedagógusainak véleménye az együttnevelésről. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Baliné Gecse, Dorina (2024) SNI-s gyermekek óvodai integrálása Magyarországon és Horvátországban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Biacsics-Gergácz, Borbála (2024) A MOTOROS KÉPESSÉGEK FEJLŐDÉSÉNEK HATÁSA AZ ISKOLAKÉSZÜLTSÉG TÜKRÉBEN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bolla, Péter (2024) A sajátos nevelési igényű gyermekek önhatékonyságának és viselkedészavarának falmászással történő fejlesztése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Cseh, Flóra (2024) A szenzoros szemléletű mozgásfejlesztő terápiák hatása a beszédfejlődésre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Csiki-Rátai, Klaudia (2024) A TANULÁSI NEHÉZSÉG JELEINEK KORAI ÉSZLELÉSE ÉS AZOK DELACATO MÓDSZERÉN ALAPULÓ MOZGÁSTERÁPIÁVAL TÖRTÉNŐ KORREKCIÓJA. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Debrei, Dóra (2024) A pedagógusok attitűdje a tanulási képességet vizsgáló szakértői bizottsági vélemények felhasználásáról. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Domján, Laura (2024) Diszlexiával küzdők másodnyelv elsajátításának kérdései. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Dénes, Kitti Katalin (2024) A mese és az autista gyermek kapcsolata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Farkas, Gabriella (2024) ÁLLATASSZISZTÁLT FOGLALKOZÁSOK GYÓGYPEDAGÓGIAI HATÁSA AZ ÉRTELMILEG AKADÁLYOZOTT ÓVODÁS KORÚ GYERMEKEKNÉL. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Joó, Panna Dóra (2024) Az ADHD-s gyermekek életének rizikó faktorai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kakuszi-Szabó, Orsolya (2024) Az értelmi akadályozottsággal élő fiatal felnőttek önállósodási lehetőségei és törekvései Sopronban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kertész, Adél (2024) Hátrányos helyzetű tanulók tanulási problémái nyelvi szocializációjuk tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kovácsné Nagy, Éva (2024) SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ GYERMEKEK INTEGRÁCIÓJA A TATABÁNYAI TÖBBSÉGI ISKOLÁK ELSŐ KÉT ÉVFOLYAMÁN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Lipics, Réka (2024) Érzékenyítés a mese segítségével az autizmus spektrum zavar témakörében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Lászlóné Kiss, Anikó (2024) Támogatott lakhatás a gyakorlatban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Mesterné Jankó, Natália (2024) A ZENEI NEVELÉS TRANSZFERHATÁSAI A SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ GYERMEKEK KÉPESSÉGFEJLESZTÉSÉNEK TÜKRÉBEN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Márkus-Zalatnay, Fruzsina Ágnes (2024) Alulszocializált gyermekek tanulási nehézségeinek vizsgálata a nyelvi hátrány összefüggésében Esettanulmány Ukrajnából menekült gyermekekről. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Nagy, Barbara (2024) Sajátos nevelési igényű gyermekek a hazai Waldorf-iskolákban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Nagy, Patrik (2024) Szexuális bántalmazás gyógypedagógiai szempontból. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Petényi, Gréta (2024) A tanulásban akadályozott gyermekek tanulási motivációjának vizsgálata a játékalapú módszerek tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Pető, Annamária (2024) Fogyatékossággal élő gyermek a családban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Puskerné Sydorkó, Zsuzsanna (2024) Kiégés vizsgálata a Győr-Moson-Sopron vármegyei EGYMI-k és egyéb köznevelési intézmények óvónői,tanárai, tanítói, gyógypedagógusai körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Puskás, Eleonóra (2024) Az első osztályba lépő gyermekek iskolakészültségének megítélése a pedagógusok attitűdje alapján. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Rácz, Enikő (2024) Mozgás fejlesztő hatása a diszlexiára. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Schmölcz, Laura (2024) A diagnosztika fontossága a korai fejlesztés hatékonyságában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Simon-Sipos, Anett Veronika (2024) Sajátos nevelési igényű tanulók szociális felmérése szegregált és többségi intézményben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Solymosi, Zsófia (2024) Pedagógusok önismerete, tudatossága és annak fontossága a nevelőmunkájuk során. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szabó, Veronika (2024) A tánc szerepe az óvodai testnevelésben- A népzene, néptánc fejlesztő hatásai gyógypedagógiai megközelítéssel. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szalai, Orsolya Fruzsina (2024) KORAI FEJLESZTÉS FONTOSSÁGA A DISZ-EK MEGELŐZÉSÉBEN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szalai, Szilvia (2024) A fejlesztés lehetőségei a Waldorf iskolákban, kiemelten a kézimunka órákon. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szűcs-Simon, Anikó (2024) A család terhelhetősége, a többségi óvoda szerepe autista gyermeknél. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tóth, Eszter (2024) Sajátos nevelési igényű tanulók integrációs feltételei a többségi intézményekben a pedagógusi attitűdök alapján. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tóth, Ramóna (2024) Gyógypedagógia a Paralimpia és a Siketlimpia tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Varga, Erika (2024) SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ GYERMEKEK INTEGRÁCIÓJA A LÁBATLANI ÁLTALÁNOS ISKOLÁBAN, AZ INKLÚZIÓS INDEX ALAPJÁN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Vargyasné Széles, Tícia (2024) A korai fejlesztés eszközei Magyarországon. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Veisz, Helga (2024) A tanulásban akadályozott gyermekek tanulási motivációjának fejlesztése a matematika tanítás hagyományos és digitális oktatásának tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Veres, Zsanett (2024) Tanulási képességek fejlesztése játékpedagógiai eszközökkel. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Vidáné Aradi, Nikolett (2024) Esélyegyenlőség a játéktereken. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Élő, Georgina (2024) A szülői attitűd hatása a korai fejlesztés eredményességére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.