Tételek ahol a szak "BPK - Gyógypedagógia (BA)" és a mű dátuma 2024

Vissza
Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Publikációban használt név | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 40.

Arany, Dr. Virág (2024) Az integrácó 65 szemszögből: a soproni és egy környékbeli község pedagógusainak véleménye az együttnevelésről. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Baliné Gecse, Dorina (2024) SNI-s gyermekek óvodai integrálása Magyarországon és Horvátországban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Biacsics-Gergácz, Borbála (2024) A MOTOROS KÉPESSÉGEK FEJLŐDÉSÉNEK HATÁSA AZ ISKOLAKÉSZÜLTSÉG TÜKRÉBEN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Bolla, Péter (2024) A sajátos nevelési igényű gyermekek önhatékonyságának és viselkedészavarának falmászással történő fejlesztése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Cseh, Flóra (2024) A szenzoros szemléletű mozgásfejlesztő terápiák hatása a beszédfejlődésre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Csiki-Rátai, Klaudia (2024) A TANULÁSI NEHÉZSÉG JELEINEK KORAI ÉSZLELÉSE ÉS AZOK DELACATO MÓDSZERÉN ALAPULÓ MOZGÁSTERÁPIÁVAL TÖRTÉNŐ KORREKCIÓJA. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Debrei, Dóra (2024) A pedagógusok attitűdje a tanulási képességet vizsgáló szakértői bizottsági vélemények felhasználásáról. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Domján, Laura (2024) Diszlexiával küzdők másodnyelv elsajátításának kérdései. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Dénes, Kitti Katalin (2024) A mese és az autista gyermek kapcsolata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Farkas, Gabriella (2024) ÁLLATASSZISZTÁLT FOGLALKOZÁSOK GYÓGYPEDAGÓGIAI HATÁSA AZ ÉRTELMILEG AKADÁLYOZOTT ÓVODÁS KORÚ GYERMEKEKNÉL. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Joó, Panna Dóra (2024) Az ADHD-s gyermekek életének rizikó faktorai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kakuszi-Szabó, Orsolya (2024) Az értelmi akadályozottsággal élő fiatal felnőttek önállósodási lehetőségei és törekvései Sopronban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kertész, Adél (2024) Hátrányos helyzetű tanulók tanulási problémái nyelvi szocializációjuk tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Kovácsné Nagy, Éva (2024) SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ GYERMEKEK INTEGRÁCIÓJA A TATABÁNYAI TÖBBSÉGI ISKOLÁK ELSŐ KÉT ÉVFOLYAMÁN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Lipics, Réka (2024) Érzékenyítés a mese segítségével az autizmus spektrum zavar témakörében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Lászlóné Kiss, Anikó (2024) Támogatott lakhatás a gyakorlatban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Mesterné Jankó, Natália (2024) A ZENEI NEVELÉS TRANSZFERHATÁSAI A SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ GYERMEKEK KÉPESSÉGFEJLESZTÉSÉNEK TÜKRÉBEN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Márkus-Zalatnay, Fruzsina Ágnes (2024) Alulszocializált gyermekek tanulási nehézségeinek vizsgálata a nyelvi hátrány összefüggésében Esettanulmány Ukrajnából menekült gyermekekről. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nagy, Barbara (2024) Sajátos nevelési igényű gyermekek a hazai Waldorf-iskolákban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Nagy, Patrik (2024) Szexuális bántalmazás gyógypedagógiai szempontból. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Petényi, Gréta (2024) A tanulásban akadályozott gyermekek tanulási motivációjának vizsgálata a játékalapú módszerek tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Pető, Annamária (2024) Fogyatékossággal élő gyermek a családban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Puskerné Sydorkó, Zsuzsanna (2024) Kiégés vizsgálata a Győr-Moson-Sopron vármegyei EGYMI-k és egyéb köznevelési intézmények óvónői,tanárai, tanítói, gyógypedagógusai körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Puskás, Eleonóra (2024) Az első osztályba lépő gyermekek iskolakészültségének megítélése a pedagógusok attitűdje alapján. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Rácz, Enikő (2024) Mozgás fejlesztő hatása a diszlexiára. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Schmölcz, Laura (2024) A diagnosztika fontossága a korai fejlesztés hatékonyságában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Simon-Sipos, Anett Veronika (2024) Sajátos nevelési igényű tanulók szociális felmérése szegregált és többségi intézményben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Solymosi, Zsófia (2024) Pedagógusok önismerete, tudatossága és annak fontossága a nevelőmunkájuk során. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szabó, Veronika (2024) A tánc szerepe az óvodai testnevelésben- A népzene, néptánc fejlesztő hatásai gyógypedagógiai megközelítéssel. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szalai, Orsolya Fruzsina (2024) KORAI FEJLESZTÉS FONTOSSÁGA A DISZ-EK MEGELŐZÉSÉBEN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szalai, Szilvia (2024) A fejlesztés lehetőségei a Waldorf iskolákban, kiemelten a kézimunka órákon. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Szűcs-Simon, Anikó (2024) A család terhelhetősége, a többségi óvoda szerepe autista gyermeknél. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tóth, Eszter (2024) Sajátos nevelési igényű tanulók integrációs feltételei a többségi intézményekben a pedagógusi attitűdök alapján. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Tóth, Ramóna (2024) Gyógypedagógia a Paralimpia és a Siketlimpia tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Varga, Erika (2024) SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ GYERMEKEK INTEGRÁCIÓJA A LÁBATLANI ÁLTALÁNOS ISKOLÁBAN, AZ INKLÚZIÓS INDEX ALAPJÁN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Vargyasné Széles, Tícia (2024) A korai fejlesztés eszközei Magyarországon. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Veisz, Helga (2024) A tanulásban akadályozott gyermekek tanulási motivációjának fejlesztése a matematika tanítás hagyományos és digitális oktatásának tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Veres, Zsanett (2024) Tanulási képességek fejlesztése játékpedagógiai eszközökkel. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Vidáné Aradi, Nikolett (2024) Esélyegyenlőség a játéktereken. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

Élő, Georgina (2024) A szülői attitűd hatása a korai fejlesztés eredményességére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

A lista elkészítésének dátuma Thu Dec 26 02:41:09 2024 UTC.