Vissza |
Derdákné Ujfalusi, Renáta (2023) SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ GYERMEKEK INTEGRÁCIÓJA A TÉNYŐI SZENT ERZSÉBET ÓVODA VONATKOZÁSÁBAN. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kungli, Péter Istvánné (2023) A fejlesztőpedagógus szerepe, a gyengéd óvoda-iskola átmenet megteremtésében. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Lesovics-Király, Krisztina (2023) Ünnepek és hagyományok az iskolában az SNI és BTMN tanulók aspektusából. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Lukács, Donáta (2023) A gyermekjóga fejlesztő- és jótékony hatásai óvodáskorban. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Papp, Éva (2023) Az anyanyelvelsajátítás folyamata és a külső hatások - A digitális eszközök hatása a beszédfejlődésre. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Pödörné Petróczi, Henrietta (2023) KÖRNYEZETTUDATOSSÁGRA NEVELÉS FEJLESZTŐ HATÁSA A SOPRONI HUNYADI JÁNOS EVANGÉLIKUS ÓVODA, ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI TERMÉSZETTAN ÉS ÉLETKULTÚRA TAGOZATÁN. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tóth-Fülöp, Mónika (2023) Tanulásmódszertani lehetőségek a fejlesztőpedagógus munkájában. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.