![]() | Vissza |
Bandi, Olívia (2025) Az autizmus spektrum zavarral élő gyermek és a mese kapcsolata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bódi, Réka (2025) AZ ISKOLAÉRETTSÉG VIZSGÁLATA NAGYCSOPORTOS ÓVODÁSOK KÖRÉBEN VAS VÁRMEGYEI KISVÁROSBAN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Egry, Tamásné (2025) Csodaországban a bábokkal. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Faluközi, Petra (2025) "Apa csak egy van!" Egyedülálló szülők hatása a gyermek fejlődésére, az apa szerepe a nevelésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Hanzséros, Vanda (2025) A lánynevelés és női művelődés története – Egy hivatás, két intézmény, avagy a lánynevelés jelentősége a 21. században. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Horváth, Krisztina (2025) A mese hatása az óvodáskorú gyermek személyiségfejlődésére a többségi intézményben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kovácsné Kurcsics, Annamária (2025) Babaháztörténet,babaházak szerepe a nevelésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kósa, Fanni (2025) Két óvodai csoport kapcsolati hálójának feltérképezése szociometriai módszerrel. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Lévai, Nárcisz (2025) Az autizmusban érintett gyermekek kognitív és szociális képességeinek fejlesztése meseterápiával. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Mógor, Rita (2025) Csecsemő- és gyermekhalandóság alakulása Európában a XIX. században. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Palatin, Vivien (2025) Óvóképzés Magyarországon: Fókuszban a Vasvári Állami Óvónő-képző Intézet. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Róth, Kitti (2025) Múlandóság megértése: Hogyan hatnak a halállal kapcsolatos népmesék a gyermekek személyiségfejlődésére? BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Sáfrányos, Éva (2025) Kisgyermekkori játékélmények a bölcsődében, az évtizedek változásának tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Vers, Lili (2025) Az olvasott és mediatizált/ képernyőn látott mese hatása az óvodás korú gyermek személyiségfejlődésére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Virág, Noémi Anna (2025) A mese hatásai és a sajátos nevelési igényű gyermekek olvasásmotivációja alsó tagozaton. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.