![]() | Vissza |
Adorján, Kinga (2025) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Agócs, Anita (2025) Környezettudatos táplálás az első három évben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Andor, Dóra (2025) Napjaink óvodapedagógusi nehézségei. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Anek, Janka (2025) Munkamemóriafejlesztés a tanulási zavar mögött - Az alacsony munkamemória kompenzálása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Babos, Patrícia (2025) Az asztmás gyermek és a sport. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Baján, Annamária Dorottya (2025) A tündérmeséken innen és túl - magyar és angol tündérmesék összehasonlítása Illyés Gyula és Andrew Lang gyűjtései alapján. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bandi, Olívia (2025) Az autizmus spektrum zavarral élő gyermek és a mese kapcsolata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bartháné Kőmüves, Katalin Terézia (2025) Az óvoda-iskola átmenet nehézségei az érintettek szemszögéből. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bartus, Réka (2025) Mese és musical- Rudyard Kipling: A dzsungel könyve. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Becsek, Csenge (2025) Az influenszerekért való rajongás főbb befolyásoló tényezői a magyar Z generációs fiataloknál. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bencsik, Lilla (2025) Esettanulmány egy autizmus spektrum zavarral élő gyermek óvodai integrációjáról. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Berta, Bianka (2025) MARIA MONTESSORI PEDAGÓGIAI KONCEPCIÓJÁNAK BEMUTATÁSA SZISZTEMATIKUS SZAKIRODALMI ELEMZÉSSEL. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Berényiné Gombos, Katalin (2025) Az integráció megvalósulása egy konkrét eset kapcsán. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bicskei, József (2025) A gyermeki tanulás értelmezése a 20. század második felétől napjainkig, a múzeumpedagógia szemszögéből. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bider, Kamilla (2025) Szülői nevelési stílusok hatása a gyermek személyiségfejlődésére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Billege, Anna (2025) A digitális innováció szerepe a Douglas HR stratégiájában: A dolgozói alkalmazás bevezetésének elemzése. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Biró, Máté Bence (2025) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bod, Szilvia (2025) Zenei képességfejlesztés erdei környezetben. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bogdán, Ibolya (2025) A kézilabda fontossága az óvodások számára. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bognár-Dóka, Eszter (2025) Kora gyermekkori matematikai nevelés. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Borbásné Bárdics, Noémi Andrea (2025) Óvodás korú gyermekekkel foglalkozó személyek egészségtudatos magatartásának vizsgálata. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bugyik, Rita (2025) Az egészséges táplálkozás az autizmus tükrében. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bálint, Levente (2025) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bánki, Éva Gertrúd (2025) Modernizáció a toborzás, kiválasztás és beillesztési folyamatokban: egy vállalati példa bemutatása. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bécsi, Fanni (2025) Speciális táplálkozási szokások és a BMI kapcsolata óvodáskorban. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bódi, Réka (2025) AZ ISKOLAÉRETTSÉG VIZSGÁLATA NAGYCSOPORTOS ÓVODÁSOK KÖRÉBEN VAS VÁRMEGYEI KISVÁROSBAN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bóha, Johanna (2025) Az óvoda-iskola átmenet kihívásai napjainkban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bőhm, Boglárka (2025) A népi játékok, néptánc szerepe az óvodáskorú gyermekek ritmusérzék- és mozgásfejlődésében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Cseh, Korinna (2025) Mivel játszunk 100 éve - avagy a népi játékok történelme. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Cseh, Márta (2025) Die Geschichte des deutschen Sprachgebrauchs in Waschludt vom 18. Jahrhundert bis heute. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Cseke, Gyöngyi (2025) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Cseke, Krisztina (2025) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Cseke, Zsófia (2025) Szenzoros mozgásfejlesztés hatásai az autista gyermekek fejlődésére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Cserményi, Virág (2025) A Bejárható Magyarország tantárgy előkészítése 1-2. évfolyamon. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Cseszkó, Réka Ivett (2025) Egészséges táplálkozás, életmód és fenntarthatóság egy amerikai cserkésztáborban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Csillag, Jázmin (2025) Az egészséges életmódra nevelés megvalósulása óvodáskorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Csizmazia, Boglárka (2025) A játék szépsége számít? Az esztétika és giccs szerepe az óvodai játékválasztásban és a gyermekek fejlődésében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Csordás, Eszter (2025) Társasjáték a digitális korban Játék az óvodás korú gyermekek fejlesztésének szolgálatában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Csuti, Gabriella (2025) ÁLLATASSZISZTÁLT TERÁPIA HATÁSA AZ INTEGRÁLT OKTATÁSBAN RÉSZTVEVŐ SNI, BTMN TANULÓKNÁL. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Csőkör, Georgina (2025) A Komplex Mozgásterápia óvodáskorban a tanulási nehézségek elkerülésére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Czinder, Lili Anna (2025) A zenei nevelés hatása óvodáskorban: A hangszeres zenei nevelés lehetőségei az óvoda mindennapjaiban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Czukelter, Márta (2025) Dr. Nagy Emilné Dr. Göllner Mária és az első Waldorf óvoda nyomában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Dancsok, Rita (2025) A környezeti neveléshez kapcsolódó attitűdök változásai a pedagógusok körében a 2000-es évek után (egy mikrokutatás eredménye). MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Darázs, Boglárka (2025) Ünnepek és jeles napok a soproni bölcsődékben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Delabona, Dzsesszika (2025) A környezettudatosság kialakításának lehetőségei, zöld óvodák bemutatása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Dergez, Blanka (2025) Az anyanyelv elsajátításának folyamata és az olvasóvá nevelés a digitalizáció tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Deáki-Tóth, Aliz (2025) Állami gondozásban nevelkedő és onnan örökbefogadott gyermekek óvodai integrációja és fejlesztése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Dobos, Fanni (2025) Sajátos nevelési igényű gyermekek kinetikus iskolarajzainak elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Domnanics-Horváth, Szandra (2025) TÁNCLÉPÉSBEN A FEJLŐDÉS FELÉ - ÓVODAI TÁNCKULTÚRA SZOMBATHELYEN ÉS SAJÁT MÓDSZERTAN BEMUTATÁSA. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Dorner, Laura (2025) Népi játékok jelentősége a kisgyermekkori nevelésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Drávecz, Márton (2025) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Dukai, Viola (2025) A rábaközi népi játékok alkalmazása az óvodákban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Dákai, Szabina (2025) A zenebölcsődei foglalkozások személyiségfejlesztő hatása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Dávid-Tóth, Barbara (2025) Érzelmi intelligencia egy digitalizált korban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Décsei, Vivien Virág (2025) Egy roma életút a szakirodalom tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Egry, Tamásné (2025) Csodaországban a bábokkal. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Erdősi, Virág Viktória (2025) Óvodáskorú gyermekek digitális mesefogyasztása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Erős-Bojtos, Rita (2025) A sajátos nevelési igényű gyermekek integrált óvodai nevelése az óvodapedagógusok attitüdjének tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Faluközi, Petra (2025) "Apa csak egy van!" Egyedülálló szülők hatása a gyermek fejlődésére, az apa szerepe a nevelésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Fank, Vanda (2025) Az anyák reintegrációja a munkaerőpiacra. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Faragó, Dorottya (2025) Az agresszió megjelenése a gyermekrajzokban a média hatására. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Faragó, Dóra (2025) Úszásoktatás óvodáskorú gyermekek számára. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Farkas, Péter (2025) A Mennyország és a Pokol reprezentációja a kortárs médiakörnyezetben: A Jó Hely és Hazbin Hotel alapján. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Farádi, Natália Krisztina (2025) A szülői nevelés hatása kiemelten a hátrányos helyzetű gyermekekre, Vas vármegye vonatkozásában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Fekete, Adél (2025) A gyermekek úszással kapcsolatos belső motivációját támogató úszó oktatói magatartás vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Felber, Fanni (2025) Egy gyermekkor, két kultúra: a néphagyományok szerepe az óvodai nevelésben Mallorcán és a Dunántúlon. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Felsőné Balogh, Erika Kitti (2025) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Ferencz, Éva (2025) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Ferenczi, Kamilla (2025) Az ókori görög családi modell. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Forika-Török, Kinga Anna (2025) Az I-es típusú diabéteszes gyermekek ellátásának lehetőségei a tapolcai járás településeinek óvodáiban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Francia-Stránszki, Zsanett Laura (2025) A work-life balance kihívásai a HR szemszögéből. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Földes, Gáborné (2025) Az ADHD-s gyermekek szocializációjának vizsgálata a többségi iskolákban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Fülekiné Mike, Dominika (2025) Pedagógusok attitűdje az integrációval, inklúzióval kapcsolatban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Fülöp, Ildikó Eliza (2025) Szülő-gyermek kapcsolata, hatása a nevelésre, fejlődésre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Fülöp, Klaudia Rita (2025) SZÜLŐ-GYERMEK KAPCSOLAT KIHÍVÁSOK, AKTUÁLIS PROBLÉMÁK A 21.SZÁZADBAN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Füredi, Babett (2025) Tehetséggondozás az óvodai nevelésben Drámapedagógiai módszerek óvodáskorú gyermekek tehetség felismerésében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Füzi, Csongor (2025) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Füziné Káldi, Piroska (2025) A művészetekre nevelés és a személyiségfejlesztés lehetőségei az óvodai zenei nevelésben. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Garami, Nóra (2025) ZAJ ÉS TANULÁS AZ ÓVODAI KÖRNYEZET AKUSZTIKAI HATÁSAINAK NEUROPEDAGÓGIAI VIZSGÁLATA. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Gaál-Májer, Linda Viktória (2025) Elköteleződve az érzékenyítés mellett. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Gede-Kiss, Nikolett (2025) Projektpedagógia a Győrújbaráti Pitypang Óvodában Magyarország projekt. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Gelencsér, Adél (2025) A környezeti etika és állatvédelem filozófiai megközelítései. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Gelencsér, Luca (2025) A sajátos nevelési igényű gyermekek integrációjának lehetőségei és nehézségei a bölcsődében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Gerencsér, Dorina (2025) Gyermekjátékok az 50-es években és napjainkban – Fókuszban a drónok. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Gerencsér, Viktória (2025) HIT ÉS PEDAGÓGIA TALÁLKOZÁSA: FELEKEZETI ÓVODÁK MAGYARORSZÁGON ÉS A KETT-MÓDSZER HATÁSA AZ ÓVODAI NEVELÉS SORÁN. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Gludovátz, Dr. Attila (2025) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Godár, Bálint (2025) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Gombor, Kitti (2025) Kommunikáció az óvodában. Fiatalok és médiahasználat. Médiahatás, befolyásolás. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Greffer, Gréta (2025) Az óvodapedagógus és a szülő kapcsolatának 21.századi paradigmatikus változásai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Gyarmati, Dóra (2025) Zöld és hagyományos óvodák összehasonlítása Vas vármegyében, a körmendi kistérségben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Gyarmati-Varga, Enikő (2025) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Gyurák, Viktória (2025) Szlovákiai magyar nemzetiségi óvodai nevelés és a magyarországi magyar óvodai nevelés összehasonlítása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Györffy, Márton (2025) Kisgyermekkori neuropedagógiai kutatások nemzetközi összehasonlítása - az Egyesült Államok és Thaiföld példája a Soproni Egyetem tükrében. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
György, Anna (2025) Egészséges életmód lehetőségei kisgyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Győri, Virág (2025) A lovas-fejlesztő foglalkozások hatásai a kommunikációs- és motoros képességekre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Gönye, Diána Andrea (2025) A kétnyelvűség hatása az anyanyelv elsajátítására. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Hajdúné Reinhoffer, Rita (2025) Uniós kutatóintézet teljesítményértékelési rendszerének összehasonlító bemutatása. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Hajtó, Anett Eszter (2025) Szülőföldem népzenéjének felkutatása, gyakorlati alkalmazásának lehetőségei bölcsődében és óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Hana, György (2025) Hogyan kerülhetjük el a „köznevelők tragédiáját”? MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Hanzséros, Vanda (2025) A lánynevelés és női művelődés története – Egy hivatás, két intézmény, avagy a lánynevelés jelentősége a 21. században. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Hatházi, Tímea (2025) Zeneterápiás módszerek a gyógypedagógiában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Hegedüs, Krisztina (2025) Eltérő képességű gyermekek személyiségének megismerése meserajzok alapján. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Heidt, Judit (2025) Szuhareva, az autizmus úttörő kutatónője. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Hofmann, Tamás (2025) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Horváth, Bernadett (2025) Bűbáj és olvasás: a Harry Potter-jelenség vizsgálata egy magyar általános iskolában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Horváth, Júlia (2025) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Horváth, Krisztina (2025) A mese hatása az óvodáskorú gyermek személyiségfejlődésére a többségi intézményben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Horváth, Luca Rebeka (2025) A MESE VARÁZSA – A GRIMM TESTVÉREK HÓFEHÉRKE TÖRTÉNETÉNEK MÚLTJA ÉS JELENE. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Horváth, Mónika (2025) Ambiciózus szülői nevelési stílus hatása a gyermekek magatartására. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Horváth, Vivien (2025) Valóság kontra virtuális valóság: valósághű oktatás a virtuális valóság felhasználásával. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Horváthné Egyed, Aliz (2025) Óvodai kinetikus rajzok összehasonlító elemzése. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Iker, Dominika (2025) KÖRNYEZETI NEVELÉS-ERDŐPEDAGÓGIA 10-14 ÉVES KORBAN. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Illés, Nikoletta (2025) Autista és értelmileg akadályozott gyermekek hatása a családdinamikára. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Illés, Nóra Virág (2025) Alternatív pedagógiák a gyakorlatban egy fővárosi intézményben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Jagodics, Zsaklin (2025) Környezeti nevelés európai erdei óvodákban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kajtár, Dóra (2025) Játék a vízben- Az élménypedagógia szerepe az úszásoktatásban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kalcsicsné Varga, Tímea (2025) DIE DEUTSCHE UND KROATISCHE NATIONALITÄTENERZIEHUNG IN DEN KINDERGÄRTEN VON PERNAU UND GORNJI ČETAR. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kancsal, Alina Luca (2025) Az alfa generáció óvodáskorú gyermekeinek szimbólumhasználata a szabadrajzokban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kelemenné Farkas, Ágnes (2025) A szülői nevelési stílusok hatása kisgyermekkorban. A szülő és az óvoda kapcsolata. A szülői attitűdök hatása a korai fejlesztésre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kertész, Bence (2025) Semmelweis filmek összehasonlító elemzése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kertész, Réka Anna (2025) Agyagba zárt hagyomány Az őrségi kerámia élő öröksége. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Khirani, Rea Zina (2025) Fejlődési diszkalkulia és kapcsolódó matematikai képességek: Szisztematikus irodalmi áttekintés. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kiss, Angéla (2025) Pályaelhagyás, pályaszocializáció, lemorzsolódás az óvodapedagógia világában. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kiss, Fanni (2025) Szülői vélemények vizsgálata az iskolaérettség kérdéskörében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kiss, Krisztina (2025) Tánctanárok motivásása az AForce1 Tánc Sport Egyesületben, HR-eszközök és gyakorlatok alkalmazása. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kiss, hallgató Nóra (2025) A SEGÍTŐ-SZINDRÓMA, A LELKI EGÉSZSÉG ÉS A PARENTIFIKÁCIÓ ÖSSZEFÜGGÉSEINEK VIZSGÁLATA SEGÍTŐ SZAKMÁBAN DOLGOZÓK ÉS PEDAGÓGUSOK KÖRÉBEN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kiss, Rozália (2025) Család és a bölcsőde kapcsolata beszoktatási idő alatt. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kissné Grubits, Zsuzsanna (2025) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Klujber, Dorina (2025) A hangszerhasználat jelentősége az óvodai képességfejlesztésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kocsis, Júlia (2025) Az egészséges életmódra nevelés lehetőségei a bölcsődében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kolocz, Laura (2025) Az ételallergia, ételintolerancia és a közösségi étkeztetés az oktatási intézményekben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Koncz, Dr. Adrienn (2025) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Korcz, Dorina Fanni (2025) A család és az óvoda együttműködése a sajátos nevelési igényű gyermekek nevelésében, integrálásában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kovács, Andrea (2025) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kovács, Borbála (2025) A kültéri játszóterek elemeinek fejlesztő hatása a kisgyermekek mozgásfejlődésére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kovács-Tell, Ágnes (2025) Környezeti nevelés a Zirci Benedek Elek Óvoda és Bölcsődében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kovácsné Kurcsics, Annamária (2025) Babaháztörténet,babaházak szerepe a nevelésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kozmáné Molnár, Valentina (2025) Az autizmussal élő gyermekek óvodai integrációja a pedagógusok vélekedése alapján. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Krajczár, Noémi (2025) Általános iskolás korú fogyatékkal élők sportolási és szabadidős tevékenységeik lehetőségei és hatásai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kránicz, Erzsébet (2025) A sportolók hatása a gyerekekre és a fiatalokra. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kurja, Marietta (2025) A testvérkapcsolatok alakulása az értelmileg akadályozott gyermekek körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Káldi-Eichinger, Diána (2025) Óvodás korú gyermekek és gondviselőik egészségmagatartása, egészségnevelés iránti attitűdjeik feltérképezése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kálmán, Viktória (2025) Grafikai technikák bemutatása elméletben és gyakorlatban saját készítésű grafikai sorozat alapján. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kárpáti Ottó Árpádné Sinkovits, Szilvia (2025) A beszédfejlődés támogatása mozgásterápiák alkalmazásával. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kósa, Fanni (2025) Két óvodai csoport kapcsolati hálójának feltérképezése szociometriai módszerrel. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kötélné Németh, Magdolna Éva (2025) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kőmüves, Dániel (2025) A MESTERSÉGES INTELLIGENCIA HATÁSAI A SZOCIÁLIS JÓLÉTRE: LEHETŐSÉGEK ÉS KIHÍVÁSOK. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kőrösi, Krisztina Éva (2025) Vezetők támogatása megoldásfókuszú coachinggal. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Lajosné Németh, Viktória (2025) A kisgyermekek sikeres befogadása az óvodában – a bölcsőde - óvoda átmenet kérdésköre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Lentulai, Petra Aranka (2025) A Bakonyi Kisbetyár Erdészeti Erdei Iskola kapcsolata egy környező óvodával. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Licskai, Gyöngyi (2025) Az egyházi Óvodák szerepe és helyzete napjainkban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Lippai, Viktória Anna (2025) A pályaorientáció és a munkaerőpiac kapcsolata a sajátos nevelési igényű tanulók vonatkozásában. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Litresits, Hanna (2025) Kokas Klára szemléletének alkalmazási lehetőségei Szigetközi bölcsődékben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Lovász, Szilvia (2025) A pedagógus szerepe és felelőssége a kisgyermekkori zenei nevelésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Ludvai-kovács, Barbara (2025) AZ ÓVODAI MATEMATIKAI NEVELÉS GYERMEKKÖZPONTÚ MEGVALÓSÍTÁSI LEHETŐSÉGEI-TÁRSASJÁTÉKOK AZ ÓVODÁBAN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Lukács, Sándorné (2025) Erdei óvodai program kidolgozása a Városmajori óvodában. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Lázár, Eszter (2025) Natürliches Spielzeug oder fertiges Spielzeug? – Die Auswirkungen von Kindergartenmaterialien auf die kindliche Kreativität –. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Lévai, Nárcisz (2025) Az autizmusban érintett gyermekek kognitív és szociális képességeinek fejlesztése meseterápiával. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Lőrincz, Alexandra (2025) Sajátos nevelési igényű tanulók integrációja. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Madácsi, Máté (2025) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Magai, Henriett (2025) Utógondozói modellek szerepe és fontossága a múltban és a jelenben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Maglódi, Milánné (2025) A kisgyermekkori neuropedagógia mint támogató rendszer. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Magyar, Karolina (2025) 1-es típusú diabéteszes gyermekek speciális ellátása és gondozása az óvodában és kisiskoláskorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Makai, Péter (2025) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Markó, Nikoletta (2025) Az iskolakészültség mérése a Rábapatyi Arany János Általános Iskola 1. osztályában tanulók körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Marton, Bianka Szilvia (2025) A válás hatása a kisgyermekek nevelésére és viselkedésére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Maráczi, Alexandra (2025) Koronavírus hatása a családok életére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Maximovics, Veronika (2025) Piaci verseny, jó üzlet vagy valódi támogatás? – Óvodák és tanodák a gyermekek életkori sajátosságainak és az iskolaelőkészítés színtereinek tükrében. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Mayer, Viktória (2025) Összehasonlító környezeti attitűd vizsgálatok: hazai és nemzetközi eredmények. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Menyhárt, Szilvia Zsuzsanna (2025) LIKE-OLJON TANÁR ÚR! – A DIÁKOK VÉLEMÉNYE A DIGITÁLIS TANTEREM LEHETŐSÉGEIRŐL. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Merkl, Henriett (2025) Az ingázás hatása a családra és a minőségi időre a hármashatárrégióban (Ausztria - Magyarország- Szlovákia). BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Mesterházy, Helga (2025) A jövő munkahelye. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Mihov, Kata (2025) Az ökoszorongás hatása a fiatal magyar nők gyermekvállalási hajlandóságára. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Mihálitz, Katalin (2025) Didaktikai eszközök motiváló hatása az óvodáskorú gyermekek úszásoktatásában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Modori, Barbara (2025) A kiscsoportos úszásoktatás szociális előnyei az óvodáskorú gyermekeknél. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Molnár, Máté (2025) Gengszterkép és a narratív komplexitás vizsgálata, a Maffiózók - A barreni erdő epizódján keresztül. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Molnárné Németh, Rita (2025) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Mácsár, Alma (2025) AZ ÉNEKLÉS HATÁSA AZ ALVÁSRA KISGYERMEKKORBAN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Márkus, Veronika (2025) Az egészséges táplálkozás releváns szerepe a kisgyermekek fejlődésében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Márkus-Németh, Réka (2025) A környezettudatosság kialakításának terepi lehetőségei - Erdei Óvoda tervezése a nagykanizsai Miklósfai Parkerdőben. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Márta, Estella Panka (2025) A ló reprezentációja a középkorban játszódó filmekben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Mészáros, Dominika (2025) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Mészáros, Judit (2025) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Mészáros, Katalin (2025) Az integrációval kapcsolatos pedagógusi attitűdök vizsgálata a Kemenesmagasi Általános Iskolában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Mészáros, Kíra (2025) A kisgyermekkori idegennyelv fejlesztése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Mészáros, Lizett (2025) A zene mindennapos szerepe: Énekkel és hangszerrel a bölcsődében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Mészáros, Mária (2025) A szülői attitűd hatása a korai fejlesztésre-Tatabánya vonatkozásában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Mógor, Rita (2025) Csecsemő- és gyermekhalandóság alakulása Európában a XIX. században. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Mór, Andrásné (2025) Sajátos nevelési igényű, különböző szintű értelmi sérüléssel és egyéb fogyatékossággal élő, integráltan nem nevelhető óvodáskorú gyermekek együttnevelése/ fejlesztése speciális csoportban. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Móriczné Hollós, Szabina (2025) Gyermekkortörténet: Egy konkrét bölcsőde történetének bemutatása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Müllner, Zsófia Anna (2025) Az óvodapedagógus és a logopédus kapcsolata a gyermekek beszédfejlődése érdekében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Nagy, Barbara (2025) Teljesítményértékelés hatékonyságának növelése a Soproni OBI Áruházban. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Nagy, Melinda (2025) Az óvoda-iskola átmenet nehézségei. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Nagy, Tamara Flóra (2025) Einführung in die deutsche Sprache in einer Kindergartengruppe von Großestergai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Nagy, Tamás (2025) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Nagy, Zsófia (2025) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Nagy-Kovács, Viktória (2025) Nemzeti nevelés, hagyományőrzés, a népi kultúra megjelenési formái az óvodában Advent az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Nagyné Farkas, Boglárka (2025) A tánc hatása az óvodáskorú gyermekek fejlődésére. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Nagyné Kovács, Hajnalka Márta (2025) A pozitív pszichológia, a pozitív gondolkodás és a boldogságórák kapcsolata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Nemes, Virág (2025) Szabadidősportok lehetőségei az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Nyers, Flórián József (2025) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Németh, Dóra (2025) Az ételallergiák az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Németh, Melani (2025) A VÁSÁRLÁSI DÖNTÉSHOZATALT BEFOLYÁSOLÓ TÉNYEZŐK GENERÁCIÓS ÖSSZEHASONLÍTÁSA A MAGYAR FOGYASZTÓK KÖRÉBEN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Németh, Nikolett (2025) AUSGANGSORT DER "GELBFÜßLER": DAS BURGKOMITAT TOLNAU -EINE VERGLEICHENDE UNTERSUCHUNG DES IDENTITÄTSSTATUS DER SCHWABEN IN UNGARN-. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Németh, Nikolett Kinga (2025) Gyógypedagógia szerepe az oxigénhiánnyal született gyermekek életében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Németh, Noémi Rózsa (2025) Bezerédj Amália és műve, a Flóri könyve-A korabeli pedagógiai sajtó tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Németh, Réka (2025) A család szerepe a modern társadalomban - Generációs minták és új apai szerepek a gyermeknevelés tükrében. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Németh, Vivien (2025) Az inkluzív nevelés gyakorlati megvalósítása az óvodai oktatásban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Németh, Álmos (2025) Assassin's Creed videójáték széria elemzése narratológiai és gamedesign szempontból. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Németh-Pajter, Veronika (2025) Esettanulmány egy hatéves fiú beszédfejlődéséről. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Palatin, Vivien (2025) Óvóképzés Magyarországon: Fókuszban a Vasvári Állami Óvónő-képző Intézet. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Papp, Adél (2025) TESTNEVELÉS AZ ÓVODÁBAN - A TESTNEVELÉS ÉS A MESEKÖRNYEZET 1-7 ÉVES KOROSZTÁLYÚ GYERMEKEKNÉL. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Pellei, Nóra (2025) Állatasszisztált foglalkozások hatékonyságának kistérségi elfogadottsága a tanulásban akadályozott gyerekek oktatásában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Peredi, Melissza (2025) A rövid videók szerepe a figyelem és koncentráció alakulásában a Z generáció körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Petróné Albert, Anna (2025) Mese, nevelés, mentális jólét: a mesék szerepe az óvodáskorú gyermekek érzelmi fejlődésében. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Pető, Eszter (2025) A zenebölcsődei foglalkozások személyiségfejlesztő hatása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Pintér, Glória (2025) Német nemzetiségű óvodák mindennapjai Győr-Moson-Sopron-, és Vas vármegyében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Pozsgai, Szilárd (2025) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Pozsgai, Zsanett (2025) MÖGLICHKEITEN DER ZWEITSPRACHVERMITTLUNG IN UNGARN UND ÖSTERREICH: VERGLEICH DER METHODEN DER ZWEITSPRACHVERMITTLUNG. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Presznyák, Anasztazia Cynthia (2025) Covid utáni élet: Új időszámítás a nevelésben a pandémia után. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Prihodszki, Dóra (2025) A babaúszás jelentősége a babára és a baba - apa kapcsolatra. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Pál, Tünde (2025) A környezettudatosság kialakításának lehetőségei a Trefort Téri Óvodában. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Pálfi, István László (2025) Potfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Pásztor, Patrícia (2025) Zenekultúra fejlesztése az óvodai nevelésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Pátkai, Zsanett Katalin (2025) A RITKA BETEGSÉGGEL ÉLŐK TÖBB SZEMPONTÚ VIZSGÁLATA. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Pőcze, Zoltán (2025) A szülői attitűd hatása a fogyatékkal élő gyermek fejlődésére és fejlesztésére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Radácsi, Etelka Mária (2025) Az egészséges életmódra nevelés lehetőségei a bölcsődében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Rosta, Regina (2025) Digitalizáció hatása az óvodáskorú gyermekekre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Róth, Kitti (2025) Múlandóság megértése: Hogyan hatnak a halállal kapcsolatos népmesék a gyermekek személyiségfejlődésére? BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Salamon, Szabolcs (2025) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Schaul, Katalin (2025) A posztmodern kor aspektusainak, valamint gyermekkép- változásának bemutatása az animációs sorozatokon keresztül. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Scheuring-Stöckert, Fanni (2025) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Simon, Zita (2025) Erdei óvodai programlehetőség a Bakonyban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Sinka, Melinda (2025) SAJÁT MESEERDŐ PROJEKT – SÁRKÁNY A MESÉBEN ÉS AZ ÉLETÜNKBEN – SAJÁT SÁRKÁNYVADÁSZ MESEÚT PROJEKT MEGTERVEZÉSE A MESEÚT EGYESÜLET TÁMOGATÁSÁVAL. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Sipos, Dóra (2025) Az agresszió megjelenése a gyermekrajzokban a média hatására. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Sipos, Mercédesz (2025) A nagyszülők és a gyermek közti kapcsolat. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Skrapits, Alexandra (2025) Az ételallergia és az ételintolerancia, valamint a közösségi étkeztetés az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Smudla, Melinda (2025) Autista gyermek a családban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Som, Alexandra Judit (2025) Portfolió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Somlai, Nikolett Rózsa (2025) Érzelmi intelligencia fejlesztésének lehetőségei a fenntarthatóságra nevelés által kisgyermekkorban Az Erdei Ösvényeken Tehetséggondozó Program bemutatása. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Somogyi, Krisztina (2025) A SÁRVÁRI VÁRMELLÉKI ÓVODÁBAN DOLGOZÓ PEDAGÓGUSOK ÉS MÁS MUNKAKÖRBEN DOLGOZÓ MUNKATÁRSAINAK EGÉSZSÉGMAGATARTÁSI VIZSGÁLATA. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Steierlein, Luca (2025) A Balaton-felvidék lehetőségei a kisgyermekes családok számára a környezeti nevelés terén. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Stotz, Vivien (2025) „A tatai piaristák a háború árnyékában”: az 1944/45-ös tanév eseményei. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Sturm, Kiara (2025) A személyiség szerepe az oktatásban és nevelésben: A pedagógus jellem és annak hatásai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Supka, Zsófia (2025) Szenzomotoros integráció hatásai a kognitív fejlődésre a korai időszakban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szabó, Levente (2025) A mesterséges intelligencia felhasználási lehetőségei a ma filmgyártásában és színházában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szabó, Márton (2025) Fénnyel írt pedagógia. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szabó-Hidvégi, Orsolya (2025) A szülői kompetenciák fejlesztési lehetőségei a Szombathelyi Egyházmegye által fenntartott óvodákban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szabó-Póhr, Laura Bianka (2025) A kisgyermekek környezeti nevelése a családban és az óvodában A szülők környezettudatos szokásainak vizsgálata a mindennapokban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szalai, Zsóka (2025) XXI. századi szülő-gyermek kapcsolat. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szarvas, Mónika (2025) Sajátos nevelési igényű tanulók integrációja egy általános iskolában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szekeres, Terézia Zsanett (2025) Sajátos nevelési igényű gyermekek képességstruktúrájának fejlesztése mozgásterápiák segítségével. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szekeres-Sütő, Evelin (2025) A gyermekek erkölcsi fejlődésének összehasonlító elemzése mesebefejezést ábrázoló rajzok tükrében. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szekeresné Fónai, Fruzsina (2025) MOZGÁSFEJLESZTÉS JELENTŐSÉGE AZ ÓVODÁS KORÚ GYERMEKEKNÉL, AZ OSZTRÁK ÉS A MAGYAR ÓVODAI RENDSZER ÖSSZEHASONLÍTÁSA A MOZGÁSFEJLESZTÉS ÉS AZ ÓVODAI TESTI NEVELÉS TÜKRÉBEN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szekér, Szabina (2025) A mesék jelentősége a magyar és a horvát kultúrában: Benedek Elek és Ivana Brlić-Mažuranić hagyatéka. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szemenyei, Judit (2025) Az általános iskola hátránykompenzációs szerepe, hatása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szigetiné Nagy, Katalin (2025) Egészséges életmódra nevelés, az egészségmagatartás formálásának lehetőségei az óvodában, különös tekintettel a csopaki Mandulavirág Óvodára. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szihay, Renáta (2025) Az óvoda-iskola átmenet problematikája a képességek fejlettségének tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szijártó, Izabella (2025) Szany népi kultúrája, hagyományai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szilvási, Melinda (2025) A TESTNEVELÉS ÓRÁK SZEREPE A TANULÁSBAN AKADÁLYOZOTT, ALSÓ TAGOZATOS GYERMEKEK MOZGÁSFEJLŐDÉSÉBEN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szirochman, Éva Barbara (2025) Az óvodáskori mozgásterápia hosszútávú jótékony hatása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szombathelyi, Ibolya (2025) Mindennapos lelki táplálék, a zene. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Székely-Nagy, Dóra (2025) Szülő-gyermek kapcsolatok a XXI. században. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Sáfrányos, Éva (2025) Kisgyermekkori játékélmények a bölcsődében, az évtizedek változásának tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Sárkány, Kitti Vivien (2025) Mesterséges intelligencia alapú HR-megoldások: A toborzási és kiválasztási folyamatok jövője. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Süle, Réka (2025) Művészetterápia a gyermekek körében. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tagyi, Csenge (2025) A lóasszisztált foglalkozások hatása a pszichoszociális és kognitív képességek fejlődésére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Takács, Gréta Amarilla (2025) Göcseji népi hagyományok, népszokások, népi játékok továbbélése a családokban és a bölcsődékben napjainkban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Takács, Lilla (2025) TELJESÍTMÉNYÉRTÉKELÉSI RENDSZER BEVEZETÉSE A VASVÁRI TÖLGYFA IDŐSEK OTTHONA DOLGOZÓI ÁLLOMÁNYÁBAN. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Takács, Luca (2025) Óvodáskorú gyermekek gyermekkultúrájának vizsgálata. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Takáts, Bálint (2025) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tamics, Brigitta (2025) A sárvári óvodákban előforduló mozgásfejlesztő eszközökhöz, a Mozgáskotta módszerhez fűződő pedagógusi attitűdök. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Taschner, Georgina (2025) Toborzás és kiválasztás hatékony módszerei, új technológiák bevezetése. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tihanyi, Tamara (2025) Sajátos nevelési igényű gyermekek fejlesztése állat asszisztált terápia segítségével. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tollár, Bernadett (2025) Látjuk-e a fától az erdőt? Erdészek és oktatás Finn és Magyar szemszögből. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tomasics, Edit (2025) Koragyermekkori digitális eszközhasználati szokások és hatásuk a gyermekek kognitív fejlődésére. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tormáné Karsay, Szilvia (2025) Településem Bölcsődéjének a története. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Turay-Novák, Natália Mariann (2025) Kényszer és sorsszerűség Cikkek a gyermekmunkáról az 1860 és 1879 között kiadott hazai sajtótermékekben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Táncsics, Anett (2025) Az egészséges életmódra nevelés lehetőségei óvodáskorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tánczos, Luca (2025) A Z generáció tartalomgyártási szokásai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tóth, Andrea (2025) BEILLESZKEDÉSI, TANULÁSI, MAGATARTÁSI NEHÉZSÉGGEL KÜZDŐ GYERMEKEK SZÜLEI ÉS A FEJLESZTŐPEDAGÓGUS KÖZTI EGYÜTTMŰKÖDÉS, KOMMUNIKÁCIÓ, MINT A BEVONÓDÁS EGYIK TÉNYEZŐJE. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tóth, Csaba (2025) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tóth, Johanna (2025) AZ EGÉSZSÉGES ÉLETMÓD KIALAKÍTÁSA A BÖLCSŐDEI NEVELÉS SORÁN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tóth, Judit (2025) Egészséges életmódra nevelés óvodáskorban, különös tekintettel a fizikai aktivitásra, szülők, nevelők szerepére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tóth, Lilla (2025) Apa-gyermek kapcsolatának vizsgálata, különös tekintettel az egyedülálló apákra. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tóth, Ádám (2025) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tóth-Mangold, Ágnes Szabina (2025) Gamifikáció a fenntarthatóságra nevelésben. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tóvári, Melinda (2025) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Török, Melinda (2025) ADHD diagnózisú tanulók integrációja. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Udvardi, Helga (2025) Ételallergia és allergia megjelenése óvodás korban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Valent-Andalics, Fanni (2025) A természetes és mesterséges intelligencia találkozása a toborzási folyamatban. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Valkó, Ágnes Flóra (2025) Kétnyelvű családok vizsgálata Sopronban. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Valter, Judit (2025) SZARVASOK NYOMÁN A VÉRTES LÁBÁNÁL (ERDEI ISKOLAI SZAKKÖRI PROGRAM). BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Varga, Alexandra (2025) Gyermeki jogok a XXI. században. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Varga, Boglárka (2025) Táplálás és táplálkozás csecsemő- és kisgyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Varga, Gabriella Krisztina (2025) Sni tanulók integrálása a Mocsai Arany János Általános Iskolában - Inklúziós index készítése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Varga, Gábor (2025) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Varga, Laura (2025) Vadismeret az óvodában: Ismerd meg a vadászokat ifjúsági program részletes ismertetése, elemzése, hatásvizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Varga, Nóra (2025) Traditionspflege im Kindergarten von Agendorf Teilnahme von Vorschulkindern an traditionellen Veranstaltungen. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Varga, Réka (2025) A sváb hagyományok múltja és jelene Pusztavámon. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Varga, Veronika Zsófia (2025) Digitális alkalmazások használata a családban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Vargáné Iváncsics, Anikó (2025) KIRÁNDULÁSSAL EGYBEKÖTÖTT VETÉLKEDŐ A MADARAK ÉS FÁK NAPJA ALKALMÁBÓL A SOPRONI EÖTVÖS KÖZÉPISKOLÁBAN. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Vass, Rózsa (2025) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Vecsei, Bianka (2025) A közösségi média hatása a Forma autósportban megjelenő kisebbségekre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Veres, Szilvia (2025) A lovas foglalkozások jelentősége a különleges bánásmódot igénylő kamaszok fejlesztésében. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Vers, Lili (2025) Az olvasott és mediatizált/ képernyőn látott mese hatása az óvodás korú gyermek személyiségfejlődésére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Viczina, Andrea (2025) Implicit előítéletesség mérésére szolgáló kényszerválasztós kérdőív validációja: pilot vizsgálat eredményei. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Vigh, Dorottya (2025) Az x és z generációk beilleszkedése és motivációja a munkahelyen: hogyan lehet a motivációs tényezőket és ösztönzőket generációspecifikusan kialakítani? MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Vigh, Kamilla (2025) Az angol nyelv különbségei és hasonlóságai a cserkészetben, cserkészet világa. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Vilics, Andrea (2025) Neuropedagógiai ismeretek és neuropedagógiai alapokon nyugvó fejlesztési lehetőségek a magyarországi óvodákban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Viosz, Boglárka (2025) A SZEMLÉLETFORMÁLÁS HATÓTÉNYEZŐI, NEHÉZSÉGEI AZ ADHD-S GYERMEKEK IRÁNT,ÓVODÁBAN , ÁLTALÁNOS ÉS KÖZÉPISKOLÁBAN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Virág, Noémi Anna (2025) A mese hatásai és a sajátos nevelési igényű gyermekek olvasásmotivációja alsó tagozaton. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Vágó, Sára (2025) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Vérti, Kitti (2025) Eszközös és eszköz nélküli testnevelés tevékenység tervezése az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Vörös-Ballai, Brigitta Katalin (2025) Kisgyermekes családok erdőjárási szokásai Pesterzsébeten. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Zádori-Rudolf, Edit (2025) Hivatás vagy mesterség? A tanári kompetenciák értékalapú vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Zámbó, dr Júlia (2025) A zenebölcsődei foglalkozások személyiségfejlesztő hatása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Ábrahám, Dóra (2025) Der Einfluss der bilingualen Erziehung im Kindergarten auf den Schulerfolg: Warum ist eine frühe Zweitsprachförderung wichtig? BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Ábrahám, Evelin (2025) Die Auswirkungen der frühen Zweitsprachförderung auf kognitive, soziale und affektive Bereiche bei Grundschulkindern in den ersten drei Klassen. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Ács, Adél (2025) A CSALÁD SZEREPE NAPJAINKBAN, A SÉRÜLT GYERMEKET NEVELŐ CSALÁDOK. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Ágoston, Gizella (2025) A sérült sérülékeny testvére. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Árki, Bianka (2025) KÖRNYEZETI NEVELÉS A FERTŐ-TÁJ ÉRTÉKEINEK TÜKRÉBEN. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Újházi, Noémi (2025) A különféle művészeti módszereket alkalmazó pedagógiai módszertan, azon belül a drámapedagógia által fejlesztett implicit képességek hatása a pedagógiai teljesítményre és kognitív képességekre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.