Vissza |
Abraham, Sarah (2024) A közösségi média hatása a fiatalok táplálkozási szokásaira. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Adorján, Petra (2024) A soproni óvodások úszással való felhagyásának okai. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Adorján-Palotás, Viktória (2024) Tejfehérje ételallergiás és tejcukor ételérzékeny gyermekek étkeztetése a soproni állami bölcsődékben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Arany, Dr. Virág (2024) Az integrácó 65 szemszögből: a soproni és egy környékbeli község pedagógusainak véleménye az együttnevelésről. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Artner, Emese (2024) ERFAHRUNGEN MEINER EIGENEN NATÜRLICHEN ZWEISPRACHIGKEIT IN DEN VERSCHIEDENEN ALTERSABSCHNITTEN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bagári, Petra (2024) Az egészséges életmód és a táplálkozási habitus megalapozása óvodás korban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bagó, Petra Kitti (2024) TERMÉSZET-KÖRNYEZET ÉLMÉNY AZ ÓVODÁBAN, REFORMPEDAGÓGIA MENTÉN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bakos, Dalma (2024) A gyógynövények jelentősége az óvodai nevelés során. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Baliné Gecse, Dorina (2024) SNI-s gyermekek óvodai integrálása Magyarországon és Horvátországban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Balogh, Dorka (2024) A Veszprémi Kastélykert Körzeti óvoda környezeti nevelésének gyermekekre gyakorolt hatása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Baloghné Szalai, Szandra (2024) Anyanyelvi fejlődés, mesék szerepe az óvodáskorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bandiné Fodor, Evelin (2024) Pályamotiváció vizsgálata és összehasonlítása az óvodapedagógus hallgatók és gyakorló óvodapedagógusok között. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Baranyai, Vica Panka (2024) Az egészséges életmódra nevelés jelentősége kisgyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bartal, Csenge Kata (2024) A digitális eszközök hatása a kisgyermekkorra A szülői tudatosság mértéke. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Beck, Délia (2024) Óvodai és iskolai közegben zajló kutyával asszisztált foglalkozások összehasonlítása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Belléncs- Vizi, Lilla (2024) Az egészséges életmód megalapozása az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bencze, Jánosné (2024) Óvodáskori mozgásterápia szerepe a gyermek jobb iskolai teljesítésében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Benkő, Dóra Alexandra (2024) A pályakezdő pedagógusok nehézségei. A nehézségeket befolyásoló tényezők. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bergendi- Bárd, Barbara (2024) Sportágválasztást meghatározó tényezők. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Biacsics-Gergácz, Borbála (2024) A MOTOROS KÉPESSÉGEK FEJLŐDÉSÉNEK HATÁSA AZ ISKOLAKÉSZÜLTSÉG TÜKRÉBEN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Biczó, Tünde (2024) Gyógytestnevelés a szakképzésben. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bierbauer, Eszter (2024) Szülőföldem néphagyományai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Birkás, Fanni (2024) A sajátos nevelési igényű gyermekek integrált óvodai nevelése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bodolai, Bernadett (2024) Családi nevelés hatása a környezettudatos magatartásra. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bognár, László (2024) Rádió a polcok között. Az in store rádiózás modelljei a tartalomgyártás és a vásárlói-hallgatói preferenciák tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bogárdi-Szabó, Renáta Krisztina (2024) Játékeszközök régen és most. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bokorné Varga, Nóra (2024) Gyermekvédelmi jelzőrendszer működése az óvodákban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bolla, Péter (2024) A sajátos nevelési igényű gyermekek önhatékonyságának és viselkedészavarának falmászással történő fejlesztése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bolla-Szoták, Barbara Etelka (2024) Az iskolai zaklatás (BULLYING) a Soproni Szent Orsolya Római Katolikus Gimnázium, Általános Iskola és Óvoda 3-4. évfolyamában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Bordácsné Hiedl, Anikó (2024) HÁROM ARANYALMA - KEREK EGY ESZTENDŐ A nevelési év és jeles napjai Egy hagyományőrző óvodai csoport elindítása, megvalósítása. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Báderné Fehér, Georgina (2024) A téli ünnepkör hagyományai régen és most Ezen hagyományok beültetése a mai kor óvodásainak életébe. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Cojan, Klaudia and NEM RÉSZLETEZETT (2024) AZ AGRESSZIÓ MEGJELENÉSE A GYERMEKRAJZOKBAN A MÉDIA HATÁSÁRA. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Csanádi, Szilvia (2024) A 0-3 éves kisgyermek mozgásfejlődése és a bölcsődei testnevelés tevékenység a kisgyermeknevelő szenzoros eszközasználatának tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Cseh, Flóra (2024) A szenzoros szemléletű mozgásfejlesztő terápiák hatása a beszédfejlődésre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Csepeli, Tamásné (2024) A népszokások néphagyományok alkalmazásának lehetőségei az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Csiki-Rátai, Klaudia (2024) A TANULÁSI NEHÉZSÉG JELEINEK KORAI ÉSZLELÉSE ÉS AZOK DELACATO MÓDSZERÉN ALAPULÓ MOZGÁSTERÁPIÁVAL TÖRTÉNŐ KORREKCIÓJA. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Csizmadiáné Lancendorfer, Anett (2024) Az erkölcsi nevelés módszertani kutatása a pedagógusok véleményének és tapasztalatainak tükrében. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Csoltói, Gergely (2024) A szülők idegen nyelv választása óvodába és iskolába készülő gyermekük számára. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Császár, Hajnalka Adél (2024) Kognitív képességek fejlesztése zenén keresztül. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Danyi, Rebeka (2024) Az óvodapedagógus meghatározó szerepe a gyermekek életében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Debrei, Dóra (2024) A pedagógusok attitűdje a tanulási képességet vizsgáló szakértői bizottsági vélemények felhasználásáról. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Dobos, János (2024) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Domján, Laura (2024) Diszlexiával küzdők másodnyelv elsajátításának kérdései. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Domján, Rebeka (2024) Néphagyományőrzés lehetőségei a zalai óvodákban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Duschekné Kiss, Zsanett (2024) A parentifikáció jelensége válás esetén- mai szemmel. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Dékány, Luca (2024) A család és az óvoda kapcsolata a gyermeknevelés aspektusából. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Dénes, Kitti Katalin (2024) A mese és az autista gyermek kapcsolata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Döbrössy, Mária Lujza (2024) A külső világ tevékeny megismerése a norvég és magyar óvodai nevelésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Egyed, Virág (2024) Az új pedagógus életpályamodell változásainak vizsgálata a pedagógusok és a pedagógus képzésben résztvevő hallgatók körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Egyházi, Emőke (2024) AZ ELTÉRŐ BESZÉDFEJLŐDÉS SAJÁTOSSÁGAI – A NYELVI KÉSÉS OKAI, FEJLESZTÉSI LEHETŐSÉGEI A mesélés, mint komplex lehetőség a nyelvi fejlesztésre. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Fajkusz, Lili (2024) Sajátos nevelési igényű gyermekek integrált óvodai nevelése többségi gyermekekkel az óvodában: Győr város integrációs tevékenységének vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Faller, Balázs (2024) Élménypedagógia, mint preventív eszköz. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Farkas, Gabriella (2024) ÁLLATASSZISZTÁLT FOGLALKOZÁSOK GYÓGYPEDAGÓGIAI HATÁSA AZ ÉRTELMILEG AKADÁLYOZOTT ÓVODÁS KORÚ GYERMEKEKNÉL. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Farkas-Kovács, Edina Krisztina (2024) Óvodáskorú gyermekek természeti környezetben való nevelésének vizsgálata Magyarországon, külföldi kitekintéssel. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Farkasné Oláh, Zita Zsuzsanna (2024) A digitális eszközök hatása a bölcsődés korú gyermekekre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Fazekasné Búcsús, Krisztina (2024) A család és az óvoda kapcsolata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Fejérváriné Führer, Lívia (2024) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Fekete, Ádám (2024) A Woke kultúra hatása a filmekre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Fneisz, Zsófia (2024) Mivel Játszott a nagymama és mivel az unoka Játéktörténeti Kutatás az 1930-as évektől napjainkig. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Fodor, Csenge (2024) A néptánc fejlesztő hatása óvodáskorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Foki, Dalma (2024) Az inkluzív óvodai nevelés előnyei és kihívásai sajátos nevelési igényű gyermekek esetében az óvodapedagógusok attitűdje alapján. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Frankné Durmics, Júlia (2024) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Fulop, Amália (2024) A CSALÁD ÉS A BÖLCSŐDE EGYÜTTMŰKÖDÉSE A NEVELÉSBEN, A BÖLCSŐDETÖRTÉNET TÜKRÉBEN. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Földiné Németh, Renáta (2024) Óvodakert: Az óvodakertben megjelenő tevékenyégi formák a Vizikék Óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Fülöp, Amália (2024) A CSALÁD ÉS A BÖLCSŐDE EGYÜTTMŰKÖDÉSE A NEVELÉSBEN, A BÖLCSŐDETÖRTÉNET TÜKRÉBEN. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Füst, Márton (2024) Az exploitation film elemeinek és az erőszak hatáskeltő eszközeinek vizsgálata Quentin Tarantino első két filmjében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Garzóné Ragoncsa, Tímea (2024) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Gerencsér-Lázár, Viktória TRegina (2024) Az ölbéli játékok kisgyermekek testi és szellemi fejlődésére gyakorolt hatásai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Gyurkovics, Dorina (2024) Átmenet bölcsődéből az óvodába A híd két végén álló pedagógusok felelőssége és szerepe. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Gyurkó, Erzsébet (2024) JELES NAPOK MEGJELENÍTÉSE A TÁNCHÁZBAN TÁNCHÁZI KALENDÁRIUM. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Gácsig, Regina (2024) A korai idegennyelv-fejlesztés megvalósulása a győri Brunszvik Teréz Német Nemzetiségi Óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Gáncs, Anna (2024) A régmúlt idők játékai napjainkban. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Götz, Júlia Noémi (2024) Az anyanyelv-elsajátítás folyamata és külső hatásai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Hajtó, Henriett (2024) Az állatasszisztált tevékenységek eredményessége az óvodai beilleszkedés megsegítésében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Haller, Andrea (2024) A mese fejlesztő hatása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Harsányi, Krisztina (2024) Erlebnisreiche und effektive frühe Spracherziehung in den einzelnen Erziehungsbereichen anhand eines konkreten Beispiels - Eric Carle: Die kleine Raupe Nimmersatt. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Hart, Liliána (2024) Kisgyermekkori matematikai nevelés. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Hegedűs, Anna (2024) Karakterek hatása a színészre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Hegyi-Kiss, Julianna (2024) A neuropedagógia üzenete az óvodapedagógusoknak. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Heizler, Daniella (2024) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Hencz, Réka (2024) A textil játékok szerepe a 21. században. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Hodosi, Gréta (2024) Nyelvtanárok jelenléte az óvodai nyelvelsajátításban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Horvath, Nóra (2024) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Horváth, Anna (2024) Grafikai sorozat készítése, dokumentálása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Horváth, Dóra (2024) Elsőéves egyetemisták tanulási attitűdjei, stratégiái és módszerei, a felsőoktatás által nyújtott önállóság kihívásai. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Horváth, Eszter (2024) A SZÜLŐKKEL VALÓ KAPCSOLATTARTÁS FORMÁI A SZOMBATHELYI ARÉNA ÓVODÁBAN A HAGYOMÁNYŐRZÉS TÜKRÉBEN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Horváth, Ingrid (2024) Az agresszió megjelenése a gyermekrajzokban a média hatására. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Horváth, Petra Viktória (2024) Szemléletformáló előadássorozat a fenntarthatóság témakörében – az óvodánkba járó gyermekek szülei részére. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Horváth, Rebeka (2024) Életre szóló kötelék, Anya-gyermek kapcsolat. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Horváth-Axnix, Irina (2024) Szanyi óvoda falai között. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Jagodics, Anna (2024) A korai anya-gyermek kapcsolat hatása a gyermek fejlődésére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Jakobi, Marianna (2024) KISGYERMEKNEVELŐK ÉS SZÜLŐK SZEREPE A KISGYERMEK ZENEI NEVELÉSÉBEN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Janicsek-Bali, Zsuzsanna (2024) A gyámügyi igazgatás kihívásai a bölcsődében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Josziv-Szolga, Szabina (2024) Az óvodáskorú gyermek érzelmi intelligencia fejlesztése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Joó, Panna Dóra (2024) Az ADHD-s gyermekek életének rizikó faktorai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Jugovits, Dóra (2024) Keresztény szellemiség megjelenése pedagógiai színtereken. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kakuszi-Szabó, Orsolya (2024) Az értelmi akadályozottsággal élő fiatal felnőttek önállósodási lehetőségei és törekvései Sopronban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kas, Mária (2024) A bölcsődei évek hatása az óvodai életre az intézményes átmenetek tükrében. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kaszás-Tóth, Ivett (2024) A nők helyzete a II. világháború utáni Magyarországon, gyermekvállalási kedv, valamint ezek óvodákra gyakorolt hatása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Katona, Fanni (2024) Veszély és védettség: gyermekbiztonság az internet világában és társadalmi tudatosság fejlesztése a biztonságosabb internetezés érdekében. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kecskeméti, Júlia Anna (2024) Sorozatgyilkosok reprezentációja a médiában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kelemen-Hideg, Kitti (2024) AZ EMBERÁBRÁZOLÁS FEJLŐDÉSE ÓVODÁSKORÚ GYERMEKEKNÉL. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kelemenné Rácz, Timea (2024) Neuropedagógiai kutatások a neveléstudományban. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kemenszky, Dr. Péter (2024) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kertész, Adél (2024) Hátrányos helyzetű tanulók tanulási problémái nyelvi szocializációjuk tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kertész, Attila Lajos (2024) Ari Aster Örökség és Fehér Éjszakák filmjeinek posztmodern és horrorisztikus elemei, jelentőségük. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Keszei, László (2024) Rádióhallgatási szokások az osztrák-magyar határtérségben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Király, Roberta (2024) Az óvodához való kötődés. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kiss, Alexa Dalma (2024) Film és zene kapcsolatának vizsgálata Hans Zimmer munkásságán keresztül a Csillagok között és a Dűne vonatkoztatásában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kiss, Alexandra (2024) Az Anya-archetípus megjelenítése a magyar sitcomokban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kiss, Fanni Eszter (2024) Személyiségfejlesztés hangszerekkel a kisgyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kiss, Rozália (2024) A gyermeki személyiség megismerése az óvodás korú gyermekek meserajzainak vizsgálatán keresztül. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Koleszár, Csenge (2024) A gyermekbántalmazással és gyermekvédelemmel kapcsolatos tapasztalatok, valamint a traumatudatos nevelés megjelenése az óvodapedagógiai gyakorlatban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Komjáti, Katalin Mária (2024) Az érzelmi intelligencia fejlesztése óvodáskorban ének-zenei foglalkozásokkal. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Korognainé Széber, Anita (2024) Néphagyományok jelentősége a Sokorói-dombság óvodáiban – különös tekintettel a Ménfőcsanaki Óvodára. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kovarek, Katalin (2024) Úszásoktatás az óvodás korú gyermekek számára A mese és az úszás kapcsolata. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kovács, Anett Lúcia (2024) Az óvoda-iskola közötti átmenet könnyebbé tétele fejlesztőpedagógus segítségével. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kovács, Borbála Sarolta (2024) A pedagógus presztízse és motivációja a posztmodern korban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kovács, Júlia Mónika (2024) Zenei nevelés az óvodában hangszerek segítségével. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kovács, Réka Hajnalka (2024) A zenei nevelés értelmi fejlődésre gyakorolt hatása az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kovács-Braun, Regina (2024) A zenebölcsődei foglalkozások személyiségfejlesztő hatása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kovácsné Nagy, Éva (2024) SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ GYERMEKEK INTEGRÁCIÓJA A TATABÁNYAI TÖBBSÉGI ISKOLÁK ELSŐ KÉT ÉVFOLYAMÁN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kupi, Lívia (2024) Ételallergiás gyermekek iklúziója a köznevelésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Káldi-Gombos, Fanni Éva (2024) EMBER ÉS ZENE A CSALÁDI KÖRNYEZETBEN MEGJELENŐ ZENEI NEVELÉS. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kálmán, Erika (2024) DIE WIRKUNG DER EMOTIONEN AUF DEN ZWEITSPRACHENERWERB IN DER FRÜHESTEN KINDHEIT. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kánya, Noémi (2024) Gyermekjátékok Balatonberényben, a szülőfalumban a 19. és a 20. században. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kónya-Mester, Emese (2024) KISGYERMEKKORI BESZÉD KIALAKULÁSA ÉS COVID'19 KAPCSOLATA. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kótai, Sára (2024) Az élmény és tapasztalatszerzés szerepe az óvodás gyermek gondolkodásfejlődésében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kövesi, Patrícia (2024) A Mosonmagyaróvári Piarista Iskola Története 1989-től napjainkig. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Kőrösi, Tíria (2024) Az okoseszközök használatának hatása az óvodáskorú gyermekek fizikai aktivitására. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
LADA, SZILVIA (2024) Az egészséges életmódra nevelés lehetőségei óvodás korban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Langfellner, Zsófia (2024) A gerincferdülés felmérése és terápiája serdülő korban: Állapot összehasonlító vizsgálat. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Lenkei, Ildikó (2024) A PAZARLÁS MÉRTÉKE AZ ÓVODAI MINDENNAPOKBAN, ANNAK KÖRNYEZETRE GYAKOROLT KÖVETKEZMÉNYEI. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Lipics, Réka (2024) Érzékenyítés a mese segítségével az autizmus spektrum zavar témakörében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Lászlóné Kiss, Anikó (2024) Támogatott lakhatás a gyakorlatban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Lőcziné Vizvári, Mónika Mária (2024) A zene fejlesztő hatása a bölcsőde intézményi keretein belül. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Makai, Gréta (2024) A mozgásfejlesztés jelentősége óvodáskorban és ennek megvalósulása intézményes keretek között. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Markó, Szabina (2024) A családról és ezen belül az édesanyák jelentőségéről alkotott sajátos kép egy nyugat-magyarországi kistelepülés bölcsődés-óvodás gyermekeinek szemszögéből. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Marosi, Anett (2024) Német nemzetiségi táncok szerepe az óvodai nevelésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Matola, Virág (2024) A kisgyermekkori zenei nevelés és intézményen kívüli lehetőségei. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Matyók-Antics, Éva (2024) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Menyhárt, Szilvia Zsuzsanna (2024) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Mergl, Dóra (2024) Zenei kreativitásfejlesztés lehetőségei az óvodai zenei nevelésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Mersich, Evelin (2024) Egy magyarországi multikulturális óvodai nevelési program öröksége. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Mesterné Jankó, Natália (2024) A ZENEI NEVELÉS TRANSZFERHATÁSAI A SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ GYERMEKEK KÉPESSÉGFEJLESZTÉSÉNEK TÜKRÉBEN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Mikla-Tóth, Lilla (2024) Óvodáskorú gyermekek otthoni játszási szokásai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Molnár, Amelita Gerda (2024) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Molnár, Anna (2024) Az idegen nyelv elsajátításának folyamata az óvodából az iskolába történő átmenet során két magyar oktatási intézményben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Molnár, Patrícia (2024) Lenti térség néphagyományainak megőrzése és továbbörökítése a kisgyermekek számára. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Márkus-Zalatnay, Fruzsina Ágnes (2024) Alulszocializált gyermekek tanulási nehézségeinek vizsgálata a nyelvi hátrány összefüggésében Esettanulmány Ukrajnából menekült gyermekekről. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Mészáros, Enikő (2024) Digitális gyermekkor- A gyermeki viselkedésváltozás a média hatására. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Mészáros, Katalin (2024) A Veszprém vármegyei erdei iskolák szerepe az óvodai környezeti nevelésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Nagy, Barbara (2024) Sajátos nevelési igényű gyermekek a hazai Waldorf-iskolákban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Nagy, Patrik (2024) Szexuális bántalmazás gyógypedagógiai szempontból. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Nagyné Sasvári, Márta (2024) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Nemes, Georgina (2024) Az I-es típusú cukorbetegség az óvodai életben és a közösségi étkeztetésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Neu, Bianka (2024) Úszásoktatás óvodáskorú gyermekek számára: Sportiskolai szervezéssel, óvodai kerteken belül. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Neuman, Árpád (2024) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Novák, Fanni Anna (2024) Művészeti nevelés Magyarországon és külföldön kisgyermekkorban: Fókuszban a zenei nevelés szerepe és lehetőségei az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Novák-Meilinger, Helga (2024) AZ EGÉSZSÉGES ÉLETMÓDRA NEVELÉS A MAGYAR ÉS A NORVÉG ÓVODÁK NÉZŐPONTJÁBÓL. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Novákné Krizsán, Hajnalka (2024) Kisgyermeknevelők egészségmagatartásának vizsgálata a szombathelyi bölcsődékben. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Nádas, Petra (2024) Szülőföldem népzenéje, népdalai és népi játékai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Nágl, Maja (2024) A keresztény szellemiség az óvodákban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Németh, Barbara Krisztina (2024) Vízben végzett terápiás gyakorlatok autista gyerekeknél. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Németh, Bernadett (2024) Tojáskarcolás hagyománya a családunkban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Németh, Ditta Erzsébet (2024) Az óvoda- iskola átmenet. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Németh, Dóra (2024) A hátrányos helyzetből adódó lemaradások fejlesztése, az óvoda hátránycsökkentő szerepe. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Németh, Júlia (2024) Die Rolle der Kinderliteratur im Kindergarten, und Einsatz von Kinderliteratur zum Zweitspracherwerb in einem deutschen Nationalitätenkindergarten. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Németh, Karolina (2024) Családi nevelési stílusok hatása az óvodáskori szocializációra. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Németh, Krisztina Rózsa (2024) Göcsej kincse Nagylengyel. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Németh, Zsóka Sára (2024) Kötődés és kilátások, Felmérés az anya-lánya kapcsolatokhoz való hozzáállásról a különböző generációk tükrében. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Némethné Németh, Zsófia (2024) Érzelmi nevelés a tervezett óvodai ének-zenei foglalkozások tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Orbán, Nikoletta (2024) Kisebbség az Iváni Napközi Otthonos Óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Osváth-Ható, Lilla (2024) Az eltérő fejlődés sajátosságainak(Sajátos nevelési igény)felismerése,kezelése az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Palkó, Anna Flóra (2024) Káldi hagyományőrzés lehetőségei intézményi keretek között. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Pandur, Dóra (2024) KÖRNYEZETI NEVELÉS FONTOSSÁGA NAPJAINKBAN Egy empirikus felmérés eredményei óvodáskorú gyermekek szülei körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Papp, Melinda (2024) A személyiségfejlődést meghatározó tényezők óvodás korban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Patkó, Vivien (2024) A család jelentősége a 21. században. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Pauer, Gábor (2024) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Petényi, Gréta (2024) A tanulásban akadályozott gyermekek tanulási motivációjának vizsgálata a játékalapú módszerek tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Pető, Annamária (2024) Fogyatékossággal élő gyermek a családban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Piedl, Júlia (2024) Festészeti technikák bemutatása saját munkákon keresztül. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Pintér, Eszter (2024) Családok hatása az eltérő kisgyermekkori fejlődésre 0-3 éves korig. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Polgár-Sági, Anita (2024) A játékszergyártás alakulása magyarországon a 19. század végétől 1960-ig. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Polt, Cintia (2024) A Vizikék Óvoda története. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Pordán, Ferenc (2024) A politikai kommunikáció kiüresedése: populizmus, varázsszavak és tudatos tévesztések. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Porga, Éva (2024) Óvodaválasztási motivációk. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Poropatich, Anita (2024) Néphagyományőrzés és inklúzió a lakóhelyet változtató óvodapedagógusok körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Potári, Diána (2024) KÖRNYEZETTUDATOSSÁG KIALAKÍTÁSA A NÉMETORSZÁGI ERDI ÓVODÁKTÓL A MAGYAR ERDEI ÓVODÁKON ÁT A ZÖLD ÓVODÁKIG. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Pozsgai, Csilla (2024) Környezeti nevelés megvalósulása egy Montessori egyházi óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Preszterné Alagi, Anikó (2024) A testvérsorrend. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Pupova, Kinga (2024) A gyermekkorban megtapasztalt erdei élmények hatása a felnőttkorra. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Puskerné Sydorkó, Zsuzsanna (2024) Kiégés vizsgálata a Győr-Moson-Sopron vármegyei EGYMI-k és egyéb köznevelési intézmények óvónői,tanárai, tanítói, gyógypedagógusai körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Puskás, Eleonóra (2024) Az első osztályba lépő gyermekek iskolakészültségének megítélése a pedagógusok attitűdje alapján. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Puszta, Beatrix (2024) Hagyományőrzés és népi kismesterségek az óvodai nevelésben. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Putz, Andrea (2024) Az óvoda-iskola átmenetet támogató rendszer hatékonysága, jellemzői szülői szemmel. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Páll, Eszter (2024) Székelyföld élő néphagyományai, népi játékai és alkalmazása az óvodai nevelésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Pálma, Kinga (2024) Művészeti nevelés az óvodában, történeti áttekintéssel. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Pánácz, Adél (2024) A zenei nevelés hatása a gyermekek érzelmi és szociális készségeinek fejlődésére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Péter, Anita (2024) A bölcsődei gondozás és nevelés történeti metszetben. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Póth, Petra (2024) NEMZETISÉGI NEVELÉS MOHÁCSON; A KULTÚRA ÉKSZERDOBOZA GYERMEKEINK SZÁMÁRA. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Radó, Petra (2024) A mesék megjelenése az óvoda mindennapjaiban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Reiber, Nikoletta (2024) Festőnövények használata az óvodában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Reinagli, Réka (2024) A Waldorf-pedagógia kialakulása és működése. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Rácz, Enikő (2024) Mozgás fejlesztő hatása a diszlexiára. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Rédlingné Rádli, Szilvia Annamária (2024) A kreativitás fejlesztése az óvodában. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Róka, Viktória (2024) Az óvodapedagógus zenei segítő szándéka az óvodáskorú autizmus spektrumzavaros gyermekekre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Schmölcz, Laura (2024) A diagnosztika fontossága a korai fejlesztés hatékonyságában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Schönwald, Gyöngyi (2024) Beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézséggel küzdő kisiskolás gyerekek kinetikus iskolarajzainak üzenete. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Sebestyén, Anna (2024) A nagyszülők szerepe az óvodás gyermekek életében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Simon, Filoména Rita (2024) Az erdészeti erdei iskolák és az óvoda kapcsolata a környezeti nevelésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Simon-Sipos, Anett Veronika (2024) Sajátos nevelési igényű tanulók szociális felmérése szegregált és többségi intézményben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Simon-Szijj, Katalin (2024) Die Anwendung der Bilderbücher in der Sprachförderung in den Nationalitätenkindergärten anhand eines konkreten Beispiels. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Sipőcz, Vivien (2024) Mór lokális értékei az identitástudat alakulására nevelési intézményekben. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Slabár, Barbara (2024) A néptánc hatása a párválasztásra és a családalapításra. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Sohler, Tamara (2024) AZ AROMATERÁPIA ÉS AZ ÓVODÁS KORÚ GYERMEKEKRE GYAKOROLT POZITÍV HATÁSAI, MEGBETEGEDÉSEK ESETÉN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Solymosi, Zsófia (2024) Pedagógusok önismerete, tudatossága és annak fontossága a nevelőmunkájuk során. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Stinner, Zsuzsanna Viktória (2024) A tudatos jelenlét alkalmazási lehetőségei a pedagógiai munkában. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szabó, Kornélia (2024) ADHD-s gyerekek integrációja óvodáskorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szabó, Veronika (2024) A tánc szerepe az óvodai testnevelésben- A népzene, néptánc fejlesztő hatásai gyógypedagógiai megközelítéssel. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szabóné Pénzes, Erzsébet (2024) Óvodai zenei nevelés, tehetséggondozás, mint a kistérségi művészeti együttes megalapozója. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szalai, Orsolya Fruzsina (2024) KORAI FEJLESZTÉS FONTOSSÁGA A DISZ-EK MEGELŐZÉSÉBEN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szalai, Szilvia (2024) A fejlesztés lehetőségei a Waldorf iskolákban, kiemelten a kézimunka órákon. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szeg, Zsófi (2024) A tánc szerepe óvodáskorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szemerits, Adél (2024) A bölcsődei nevelés pozitív hatásai a családi nevelésre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szentkutiné Anderla, Anita (2024) A tatai fazekas hagyományok múltja, jelene és továbbélésének lehetőségei. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szerelem, Nikolett (2024) Az udvari játékok hatása az óvodáskorú gyermekek mozgásfejlődésére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szijártó, Dorka (2024) A válás kártékony hatása az óvodáskorú gyermekekre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szilva, Emese (2024) Az óvodák stratégiái az 1-es és a 2-es típusú diabétesszel szemben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szák, Nóra (2024) Ember és muzsika - A zene hatása a társadalomra (Az érzelmekre és a hangulatokra). BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Székelyhidi, Kitti (2024) Szülői nevelési stílusok a régmúlt és a jelenkor tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szépfalvi, Anita (2024) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szöllősi, Szabolcsné (2024) Az orosz nyelv oktatása az általános iskolákban az 1980-as években, és hatása napjainkban. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szőke, Jázmin (2024) A gyermek személyiségének megismerése rajzvizsgálati módszerekkel, Óvodarajz elemzés. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Szűcs-Simon, Anikó (2024) A család terhelhetősége, a többségi óvoda szerepe autista gyermeknél. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Sághy, Eszter Kata (2024) Galgamenti népi hagyományok, játékok, népdalok megjelenése galgamenti óvodákban régen és napjainkban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Sándor, Alexandra (2024) A csarodai református templom és a művészetpedagógia. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Sándor, Barbara (2024) Szülői nevelési attitűdök a családokban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Sárai, Anna (2024) Az eszközhasználat gyakoriságának vizsgálata az óvodáskorú gyermekek úszásoktatásában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Takács, Boglárka (2024) Elhanyagoló szülői attitűd hatása az iskolaérettségre. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Takács-Kálmán, Annamária (2024) A jóga pozitív és hosszútávú preventív hatásai óvodáskorú gyermekeknél. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Takácsné Klupács, Zsuzsanna (2024) Magyar népmesék A meseválasztás kultúrája régen és most. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tarsoly, Andrea (2024) Az egészséges életmód és az egészségtudatosság gyökereinek kialakítása a bölcsődében és a családban a mozgás és az egészséges táplálkozás tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tausz-Horváth, Jenifer (2024) Szabadidősportok lehetőségei óvodás gyerekeknél. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tenk, Laura Kinga (2024) A konyha szerepe a gyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Ternyák-Kovács, Emőke Mária (2024) Kvalitatív kutatásmódszertan - Metaforaelemzés: A szülők gyermekképe. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tornay, Nóra Klára (2024) "Anya, énekelj...! A ZENE ÉS AZ ÉDESANYA ÉNEKÉNEK HATÁSA A GYERMEK LELKI-SZELLEMI FEJLŐDÉSÉRE. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Turi, Piroska (2024) A szülő-gyermek kapcsolat változása a babaúszás során. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tóbi, Bettina (2024) Vallások és Spirituális Hagyományok, Avagy az Iszlám Ember Képe. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tóth, Eszter (2024) Sajátos nevelési igényű tanulók integrációs feltételei a többségi intézményekben a pedagógusi attitűdök alapján. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tóth, Ramóna (2024) Gyógypedagógia a Paralimpia és a Siketlimpia tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tóth, Tímea (2024) A tárgyi feltételek jelentősége az óvodai mozgásfejlesztés hatékonyságában. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tóth-Erdei, Virág (2024) Játékos mozgásfejlesztés különféle eszközökkel óvodáskorú gyermekek számára. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tóth-Mangold, Ágnes Szabina (2024) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Töreki, Eszter (2024) A zene hatása és a megfelelő otthoni zenei környezet kialakítása kisgyermekkorban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Török, Bernadett (2024) Bakonyi néphagyományok a bakonyi óvodákban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Tőke, Andrea (2024) Nevelt gyermek óvodai közösségbe illesztésének pedagógiai kihívásai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Valent, József (2024) Portfólió. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Vangelista, Renáta (2024) Die Entstehung von familiärer Mehrsprachigkeit und ihre kognitiven Vorteile -Eine Fallstudie aus der eigenen Familie-. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Varga, Alexandra (2024) Hagyományőrzés Vitnyéden. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Varga, Dóra (2024) Vidéki és városi óvodák összehasonlítása a fenntarthatóság pedagógiájának szellemében. Az óvodapedagógusok attitűdjének vizsgálata egy felmérés keretében a magyarországi vidéki és városi óvodák körében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Varga, Erika (2024) SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ GYERMEKEK INTEGRÁCIÓJA A LÁBATLANI ÁLTALÁNOS ISKOLÁBAN, AZ INKLÚZIÓS INDEX ALAPJÁN. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Varga, Fanni (2024) Bakonyi kultúra és néphagyományok- Hagyományok, népdalok kutatása egy bakonyi falucskában - Csetény. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Varga, Loretta (2024) Gluténérzékeny gyermekek helyzete és lehetőségei a közétkeztetésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Varga, Réka (2024) A zalai népzenék, népi játékok megjelenése a zalai óvodákban napjainkban. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Vargyasné Széles, Tícia (2024) A korai fejlesztés eszközei Magyarországon. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Veisz, Helga (2024) A tanulásban akadályozott gyermekek tanulási motivációjának fejlesztése a matematika tanítás hagyományos és digitális oktatásának tükrében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Veres, Zsanett (2024) Tanulási képességek fejlesztése játékpedagógiai eszközökkel. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Vida, Bianka Anna (2024) A bölcsőde kapcsolata a szülőkkel az 1980-as évektől napjainkig. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Vidinszki, Réka (2024) Kodály és Forrai szemléletének alkalmazásai a mai óvodai zenei nevelésben. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Vidáné Aradi, Nikolett (2024) Esélyegyenlőség a játéktereken. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Ács, Viktória (2024) Magatartási nehézséggel rendelkező óvodások kinetikus óvodarajzainak összehasonlító vizsgálata. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Éder, Annamária (2024) A testvérek óvodai nevelése egy, és külön csoportban az óvodapedagógus szempontjából. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Élő, Boglárka (2024) A vízi játékok attitűdformáló hatása. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
Élő, Georgina (2024) A szülői attitűd hatása a korai fejlesztés eredményességére. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.