Adorján, Márk Attila (2015) A Hotel Caramell újrapozícionálása. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
PDF
KBAN-15_59.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
Manapság, a megfelelően alkalmazott marketing eszközök használata, meghatározó szerepet tölt be a vállalkozások sikerességében. Annak érdekében, hogy a szolgáltatók eleget tegyenek a folyamatosan növekvő elvárásoknak, és lépést tartsanak a konkurenciával, állandó fejlesztésekre és megújulásra van szükség. Diplomamunkám témájául a Hotel Caramell**** jövőbeni beruházásainak a vizsgálatát választottam, a szálloda marketingtevékenysége szempontjából. A témakör meghatározását nagyban megkönnyítette számomra, hogy az ott eltöltött szakmai gyakorlatom során, betekintést nyerhettem az új részhez készülő tervekbe, valamint tapasztalati oldalról is láthattam azokat az előkészületeket, melyek a szálloda jövőbeni megújulásához szükségesek. A szakdolgozatom célja, hogy a tanulmányaim során megszerzett ismeretek, valamint a szakmai gyakorlat alatt elsajátított tudás segítségével, bemutassam azokat a változásokat, melyek hatással lesznek a Hotel Caramell**** marketingtevékenységére, illetve milyen mértékben változtatják meg azokat. Ennek érdekében a szolgáltatásmarketing 7P modellje alapján elemeztem a szállodát, és minden egyes résznél szembeállítottam a jelenleg alkalmazott eszközöket, a jövőben várható változásokkal. Ehhez nagymértékben hozzájárult a szálloda marketing vezetőjével készített mélyinterjú, melynek köszönhetően megismerhettem a fejlesztésekhez és beruházáshoz vezető okokat, a bevezetésre kerülő különleges szolgáltatásokat, a névváltoztatást, valamint az újonnan elérni kívánt célcsoportot. Mindemellett rendelkezésemre álltak a hotel bizonyos belső adatai, melyek felhasználásával, valódi információkkal egészíthettem ki a dolgozatomat. Vizsgálatom eredményeként arra a következtetésre jutottam, hogy az említett beruházások sikerességének az eléréséhez, a szállodának jóval nagyobb összeget kell fordítania a marketingtevékenységére a jelenleginél. Annak érdekében, hogy a tervezett változásokat megismerjék a fogyasztók, a hotelnek meg kell erősítenie a kommunikációs politikáját, hiszen az új célcsoport eléréséhez ez nélkülözhetetlen. Ennek érdekében, szakdolgozatom összegzése után, javaslatokat tettem az általam vélt hiányosságok pótlására, illetve feltártam azokat a területeket, melyek fejlesztésre szorulnak.
Magyar cím
A Hotel Caramell újrapozícionálása
Angol cím
The repositioning of the Hotel Caramell
Intézmény
Nyugat-magyarországi Egyetem
Kar
Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)
Tanszékcsoport/intézet
x - ARCHIV KTK - Üzleti Tudományok Intézet (megszűnt: 2021.06.30.)
Szak
LKK - Kereskedelem és marketing alapszak (BA)
Témavezető(k)
Helyi kari azonosító
KBAN-15/59
Mű típusa: | Szakdolgozat |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Márk Attila Adorján |
Dátum: | 25 Nov 2015 13:57 |
Utolsó módosítás: | 13 Szep 2023 10:27 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/979 |
Actions (login required)
Tétel nézet |