A SZABAD JÁTÉK SZEREPÉNEK VIZSGÁLATA AZ ÚSZÁSOKTATÁS TEVÉKENYSÉGÉBEN

Royer, Attila (2021) A SZABAD JÁTÉK SZEREPÉNEK VIZSGÁLATA AZ ÚSZÁSOKTATÁS TEVÉKENYSÉGÉBEN. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

[thumbnail of Royer.Attila_Záródolgozat_Szabadjátékszerepeazúszásoktatásban.pdf] PDF
Royer.Attila_Záródolgozat_Szabadjátékszerepeazúszásoktatásban.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (998kB)

Absztrakt (kivonat)

A mozgásos cselekvések tanítása során kiemelten fontos a gyakorlás, a kondicionális, mint stratégia, de tény, hogy nem ez az egyetlen egy lehetőség, illetve megoldás sőt, nem is biztos, hogy mindig ez a stratégia a legoptimálisabb. Az úszás oktatásban is számos más stratégia alkalmazására van lehetőség, ugyan úgy, mint bármely más motoros tevékenység oktatásában. Az úszás tanítása kapcsán az egyik ilyen kiemelt stratégia, főleg mivel ennek a mozgásformának az elsajátítását kisgyermek, illetve kisiskolás korban kezdjük el, a játék, azon belül a szabad játék kell, hogy legyen.

Magyar cím

A SZABAD JÁTÉK SZEREPÉNEK VIZSGÁLATA AZ ÚSZÁSOKTATÁS TEVÉKENYSÉGÉBEN

Angol cím

EXAMINING THE ROLE OF FREE GAME IN SWIMMING EDUCATION ACTIVITIES

Intézmény

Soproni Egyetem

Kar

Benedek Elek Pedagógiai Kar

Tanszékcsoport/intézet

BPK - Művészeti és Sporttudományi Intézet

Szak

BPK - Gyermekkori rekreációs- és gyógyúszás (SZT)

Témavezető(k)

Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Simon, István
egyetemi docens phd.

Mű típusa: Záródolgozat
Felhasználói azonosító szám (ID): Attila Royer
Dátum: 01 Júl 2021 11:30
Utolsó módosítás: 18 Szep 2023 08:28
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/8093

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet