Royer, Attila (2021) A SZABAD JÁTÉK SZEREPÉNEK VIZSGÁLATA AZ ÚSZÁSOKTATÁS TEVÉKENYSÉGÉBEN. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
PDF
Royer.Attila_Záródolgozat_Szabadjátékszerepeazúszásoktatásban.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (998kB) |
Absztrakt (kivonat)
A mozgásos cselekvések tanítása során kiemelten fontos a gyakorlás, a kondicionális, mint stratégia, de tény, hogy nem ez az egyetlen egy lehetőség, illetve megoldás sőt, nem is biztos, hogy mindig ez a stratégia a legoptimálisabb. Az úszás oktatásban is számos más stratégia alkalmazására van lehetőség, ugyan úgy, mint bármely más motoros tevékenység oktatásában. Az úszás tanítása kapcsán az egyik ilyen kiemelt stratégia, főleg mivel ennek a mozgásformának az elsajátítását kisgyermek, illetve kisiskolás korban kezdjük el, a játék, azon belül a szabad játék kell, hogy legyen.
Magyar cím
A SZABAD JÁTÉK SZEREPÉNEK VIZSGÁLATA AZ ÚSZÁSOKTATÁS TEVÉKENYSÉGÉBEN
Angol cím
EXAMINING THE ROLE OF FREE GAME IN SWIMMING EDUCATION ACTIVITIES
Intézmény
Soproni Egyetem
Kar
Tanszékcsoport/intézet
BPK - Művészeti és Sporttudományi Intézet
Szak
BPK - Gyermekkori rekreációs- és gyógyúszás (SZT)
Témavezető(k)
Mű típusa: | Záródolgozat |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Attila Royer |
Dátum: | 01 Júl 2021 11:30 |
Utolsó módosítás: | 18 Szep 2023 08:28 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/8093 |
Actions (login required)
Tétel nézet |