Dudás, Enikő (2021) A médiamarketing hatásai. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
PDF
KFON-21_16.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (903kB) |
Magyar cím
A médiamarketing hatásai
Angol cím
The effects of media marketing
Intézmény
Soproni Egyetem
Kar
Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)
Tanszékcsoport/intézet
x - ARCHIV KTK - Üzleti Tudományok Intézet (megszűnt: 2021.06.30.)
Szak
LKK - Kereskedelem és marketing felsőoktatási szakképzés (FOKSZ)
Témavezető(k)
Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Helyi kari azonosító
KFON-21/16
Mű típusa: | Záródolgozat |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Enikő Dudás |
Dátum: | 17 Jún 2021 11:30 |
Utolsó módosítás: | 13 Szep 2023 09:18 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/7937 |
Actions (login required)
Tétel nézet |