Bábos Játékok a Waldorf Óvodákban: Érzékenyítés, Kreativitás Fejlesztés a Bábok Nyelvén

Gábor, Bianka (2021) Bábos Játékok a Waldorf Óvodákban: Érzékenyítés, Kreativitás Fejlesztés a Bábok Nyelvén. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_GáborBianka_qn1hzu.pdf] PDF
Szakdolgozat_GáborBianka_qn1hzu.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Napjaink digitális társadalmában egyre kevésbé jut idő a szabad játékra és az olvasott mesére a gyermekek életében. Ez hatalmas problémát jelent, hiszen a belső képalkotás és az óvodás korra jellemző tanulási folyamatok akadályozottak. A pedagógiai bábjáték segítséget nyújthat a vizuális ingerek és a gyermeki fantázia egyensúlyának helyreállításában. A gyermeki gondolkodásmódra építve és az ideális körülmények megteremtésével fejlődnek a gyermek testi, szellemi és érzelmi képességei. Ezeket a körülményeket a Waldorf-pedagógia ismerete megalapozza, mely az óvodapedagógus kreatívitására is fejlesztő hatással van.

Magyar cím

Bábos Játékok a Waldorf Óvodákban: Érzékenyítés, Kreatívitás Fejlesztés a Bábok Nyelvén

Angol cím

Puppetry Activities for Preschool Children at Waldorf: Sensitizing and Development of Creativity Through the Language of Puppets.

Intézmény

Soproni Egyetem

Kar

Benedek Elek Pedagógiai Kar

Tanszékcsoport/intézet

BPK - Neveléstudományi és Pszichológiai Intézet

Szak

BPK - Óvodapedagógus (BA)

Témavezető(k)

Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Józsa, Éva
egyetemi docens, DLA

Mű típusa: Szakdolgozat
Felhasználói azonosító szám (ID): Bianka Gábor
Dátum: 22 Jún 2021 09:51
Utolsó módosítás: 03 Már 2023 07:33
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/7666

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet