Gábor, Bianka (2021) Bábos Játékok a Waldorf Óvodákban: Érzékenyítés, Kreativitás Fejlesztés a Bábok Nyelvén. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
PDF
Szakdolgozat_GáborBianka_qn1hzu.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Napjaink digitális társadalmában egyre kevésbé jut idő a szabad játékra és az olvasott mesére a gyermekek életében. Ez hatalmas problémát jelent, hiszen a belső képalkotás és az óvodás korra jellemző tanulási folyamatok akadályozottak. A pedagógiai bábjáték segítséget nyújthat a vizuális ingerek és a gyermeki fantázia egyensúlyának helyreállításában. A gyermeki gondolkodásmódra építve és az ideális körülmények megteremtésével fejlődnek a gyermek testi, szellemi és érzelmi képességei. Ezeket a körülményeket a Waldorf-pedagógia ismerete megalapozza, mely az óvodapedagógus kreatívitására is fejlesztő hatással van.
Magyar cím
Bábos Játékok a Waldorf Óvodákban: Érzékenyítés, Kreatívitás Fejlesztés a Bábok Nyelvén
Angol cím
Puppetry Activities for Preschool Children at Waldorf: Sensitizing and Development of Creativity Through the Language of Puppets.
Intézmény
Soproni Egyetem
Kar
Tanszékcsoport/intézet
BPK - Neveléstudományi és Pszichológiai Intézet
Szak
Témavezető(k)
Mű típusa: | Szakdolgozat |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Bianka Gábor |
Dátum: | 22 Jún 2021 09:51 |
Utolsó módosítás: | 03 Már 2023 07:33 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/7666 |
Actions (login required)
Tétel nézet |