Kassainé Schmuck, Vivien (2021) Soproni SZC Handler Nándor Mentor Protokoll. Egyéb, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
PDF
szakdolgozat Kassainé Schmuck Vivien SUD9Y0.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A középiskolákban a mentorálás elég korlátozott formában van jelen, ami van, az is főleg a központi eljárásrendhez igazított. Pedig egyre nagyobb az igény az oktatásban résztvevők oldaláról az ilyen jellegű megsegítésre, mind oktatói, mind tanulói részről. Szakdolgozatomban javaslatokat, kipróbált megoldási lehetőséget kínálok a mentorálás alternatív megközelítésére, kiemelve a mentorálás fontosságát. Bemutatom a tapasztalatokra alapozva, milyen lehetőségek rejlenek a különböző mentorálási formákban, és hogyan kapcsolódik a mentorálás folyamata a minőségbiztosításhoz az oktatási intézményekben. Az a rendkívüli helyzetben nyilvánvalóvá vált, hogy az iskola szerepe és a nevelő-oktató munka nélkülözhetetlen és az eddigi szerepek és funkciók is megváltoztak. A digitális oktatás a velejáró jó és rossz tapasztalatok megerősítették azt, amit az oktatók és az iskolákban dolgozók eddig is tudtak, az egyéni megsegítés és támogatás jelentősége egyre fontosabb a tanulók és az oktatók körében is. A mentorálás megfelelő intézményi hozzáállással megerősíti az iskolában végzett munkát és példát mutat a következő generációknak.
Magyar cím
Soproni SZC Handler Nándor Mentor Protokoll
Angol cím
Soproni SZC Handler Nándor Mentor Protocol
Intézmény
Soproni Egyetem
Kar
Tanszékcsoport/intézet
BPK - Neveléstudományi és Pszichológiai Intézet
Szak
BPK - Mentorpedagógus pedagógus-szakvizsgára felkészítő szak (PSZV)
Témavezető(k)
Mű típusa: | Szakdolgozat |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Vivien Kassainé Schmuck |
Dátum: | 02 Nov 2021 14:05 |
Utolsó módosítás: | 06 Már 2023 07:46 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/7568 |
Actions (login required)
Tétel nézet |