A gyermekkori személyiség megismerése a mese, a játék és a rajz eszközeivel

Somogyiné Csonka, dr. Boglárka (2021) A gyermekkori személyiség megismerése a mese, a játék és a rajz eszközeivel. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

[thumbnail of dr. Somogyiné Csonka Boglárka - A gyermekkori személyiség megismerése a mese, a játék és a rajz eszközeivel - szakdolgozat.pdf.pdf] PDF
dr. Somogyiné Csonka Boglárka - A gyermekkori személyiség megismerése a mese, a játék és a rajz eszközeivel - szakdolgozat.pdf.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Az óvodás gyermek egyik fő jellemzője, hogy tetteit, cselekedeteit erősen meghatározzák érzelmei, melyek olyan szinten vezérlik, hogy azok a dolgok, történések tudják felkelteni érdeklődését, megragadni, melyek ezen a síkon mozognak. Alapvetően a két véglet, ami inspirálja, a nagyon pozitív és a nagyon negatív élmények. Ezeket tárja fel ez az empirikus kutatás, mely a meserajz módszer alapjain nyugszik. A felsorakoztatott eredmények kétségtelenül alátámasztják e módszer személyiség megismerési folyamatának eredményességét.

Magyar cím

A gyermekkori személyiség megismerése a mese, a játék és a rajz eszközeivel

Angol cím

Getting to know the childhood personality through fairy tales, play and drawing

Intézmény

Soproni Egyetem

Kar

Benedek Elek Pedagógiai Kar

Tanszékcsoport/intézet

BPK - Neveléstudományi és Pszichológiai Intézet

Szak

BPK - Óvodapedagógus (BA)

Témavezető(k)

Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Zsubrits, Attila
egyetemi docens, PhD

Mű típusa: Szakdolgozat
Felhasználói azonosító szám (ID): dr. Boglárka Somogyiné Csonka
Dátum: 02 Nov 2021 14:04
Utolsó módosítás: 22 Szep 2023 09:10
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/7539

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet