Herczegné Velkey, Eszter (2021) Módszertani változások a digitális oktatásra való átállás miatt a 2020-as évben. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
PDF
Szakdolgozat_Herczegné Velkey Eszter_j894rf.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A kutatás a 2020-as tavaszi illetve őszi tanítási időszakban bekövetkező módszertani változásokat mutatja be, több aspektusból vizsgálva. Egyrészt a digitális oktatásra való átállás nehézségeit, a digitális oktatás módszertani kihívásait, másrészről a diákokkal való kapcsolattartás és értékelés céljából alkalmazott módszereket és végül ennek az időszaknak a tapasztalatait mutatja be az alkalmazott kutatási módszereken, elemzéseken keresztül. A kutatás során több mint 100 érintett pedagógus töltötte ki kérdőívet, továbbá 5 fő mélyinterjú elkészítésében is közreműködött. A kutatás eredményei nagyrészt alátámasztották az előzetesen meghatártozott hipotéziseket, azonban rámutatott olyan problémákra, kérdéskörökre is, amik nem voltak magától értetődőek a kutatás megkezdésekor.
Magyar cím
Módszertani változások a digitális oktatásra való átállás miatt a 2020-as évben
Angol cím
Methodology changes as a result of conversion to digital education in 2020
Intézmény
Soproni Egyetem
Kar
Tanszékcsoport/intézet
BPK - Neveléstudományi és Pszichológiai Intézet
Szak
Témavezető(k)
Helyi kari azonosító
SOE-BPK
Mű típusa: | Diplomadolgozat (MA/MSc) |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Eszter Herczegné Velkey |
Dátum: | 22 Jún 2021 09:35 |
Utolsó módosítás: | 13 Szep 2023 06:42 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/7477 |
Actions (login required)
Tétel nézet |