Bán, Vivien (2021) Korai intervenció a bölcsődében. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
PDF
SzakdolgozatBánVivien..pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozati kutatásomban a mosonmagyaróvári egyesített bölcsődék intézményében folytatott felméréseket mutatom be. Célom, hogy a sajátos nevelési igényű gyermekek integrálásás, fejlesztését, valamint a velük való gondozást megismerjem. Valamint, hogy a felnőttek közötti kommunikáció milyen mértékben befolyásolhatja a gyermek fejlesztésének sikerességét. Ennek érdekében végeztem induktív, összefüggés feltáró kutatást, melyet szóbeli strukturált interjúval, valamint írásos kérdőíves felméréssel támasztottam alá. A kutatási módszer mellett pedig készítettem két esettanulmányt. In my dissertation research I present the surveys carried out in the institution of the combined nursery in Mosonmagyaróvár. My goal was to get to know the integration and development of children with special educational needs, as well as their care. As well as the extent to which communication between adults can influence a child’s developmental success. To this end, I conducted inductive, correlation research, which was supported by an oral structured interview and a written questionnaire survey. In addition to the research method, I prepared two case studies.
Magyar cím
Korai intervenció a bölcsődében
Angol cím
Early intervention in the nursery
Intézmény
Soproni Egyetem
Kar
Tanszékcsoport/intézet
BPK - Neveléstudományi és Pszichológiai Intézet
Szak
BPK - Csecsemő- és kisgyermeknevelő (BA)
Témavezető(k)
Mű típusa: | Szakdolgozat |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Vivien Bán |
Dátum: | 22 Jún 2021 09:43 |
Utolsó módosítás: | 22 Szep 2023 06:53 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/7409 |
Actions (login required)
Tétel nézet |