A Pannonia Hotel marketingtevékenysége és -fejlesztése a marketing mixen keresztül

Horváth, Krisztián (2020) A Pannonia Hotel marketingtevékenysége és -fejlesztése a marketing mixen keresztül. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

[thumbnail of KBAN-20_12.pdf] PDF
KBAN-20_12.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (658kB)

Magyar cím

A Pannonia Hotel marketingtevékenysége és -fejlesztése a marketing mixen keresztül

Angol cím

The Pannonia Hotel's marketing activities and development through the marketing mix

Intézmény

Soproni Egyetem

Kar

Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)

Tanszékcsoport/intézet

x - ARCHIV KTK - Nemzetközi és Regionális Gazdaságtani Intézet (megszűnt: 2021.06.30.)

Szak

LKK - Turizmus-vendéglátás alapszak (BA)

Témavezető(k)

Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Mészáros, Katalin
egyetemi docens

Helyi kari azonosító

KBAN-20/12

Mű típusa: Szakdolgozat
Felhasználói azonosító szám (ID): Krisztián Horváth
Dátum: 15 Máj 2020 12:28
Utolsó módosítás: 13 Szep 2023 09:22
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/6734

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet