Tóth, Cintia (2020) Csecsemő és kisgyermeknevelő-gondozó képzési formák összehasonlítása 2016-2019. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
PDF
szakdolgozat-tóth cintia-g7j8ja.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (525kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom első felében a Pesten 1852-ben a Kalap utca 1. szám alatt nyíló első magyarországi bölcsőde történi hátterével és működésével, valamint a gondozónő képzés megindulásával jutottam el a csecsemő és kisgyermekgondozó szak képzési formáinak összehasonlításához. Az képzési formák összehasonlításában érdekes összefüggéséket találhatunk, mind az elméleti képzés mind a gyakorlati oktatás vonatkozásában. Hasonlóságokat és különbségeket mutatok be a képzési formák között egyes szempontok szerint, mint például a tantárgyak és a gyakorlati képzés. Az összehasonlításomat az alábbi szempontok szerint végeztem: feltételek a különböző képzési formák megkezdéséhez, képzési idő, elsajátítandó tantárgyak, gyakorlati képzés, választható specializációk, bizonyítvány/oklevél megszerzésének feltételi. Összehasonlításom célja, hogy egy képet kaphassunk arról, hogy miben hasonlít, illetve miben különböznek az egyes képzési formák.
Magyar cím
Csecsemő és kisgyermeknevelő-gondozó képzési formák összehasonlítása 2016-2019
Angol cím
Infant and early child educator - A comparison of caregiver training methods
Intézmény
Soproni Egyetem
Kar
Tanszékcsoport/intézet
BPK - Neveléstudományi és Pszichológiai Intézet
Szak
BPK - Csecsemő- és kisgyermeknevelő (BA)
Témavezető(k)
Mű típusa: | Szakdolgozat |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Cintia Tóth |
Dátum: | 23 Jún 2020 13:50 |
Utolsó módosítás: | 23 Jún 2020 13:50 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/6323 |
Actions (login required)
Tétel nézet |