A pedagógus életpályamodell- A portfóliókészítés tapasztalatai

Erdősi-Török, Dóra (2020) A pedagógus életpályamodell- A portfóliókészítés tapasztalatai. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

[thumbnail of Erdősi-Török Dóra- A pedagógus életpályamodell-A portfóliókészítés tapasztalatai-szakdolgozat.pdf] PDF
Erdősi-Török Dóra- A pedagógus életpályamodell-A portfóliókészítés tapasztalatai-szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (692kB)

Absztrakt (kivonat)

A pedagógus életpályamodell hazai történeti áttekintését követően a külföldi példák mentén igazolódik az életpályamodell jogosultsága. A Finn, Francia, Német életpályamodellekbe történő betekintés szélesebb látóteret biztosít. A magyar jogszabályozási háttér. A pedagógusok előmeneteli rendszerének felépítése és működése. A portfólió készítésének tapasztalataira irányuló kutatás hipotézisei bizonyítottá váltak, általuk megismerhetjük az alap, hasznos, nehézséget jelentő dokumentumokat, az idő fontosságát és a segítséget jelentő tényezőket is.

Magyar cím

A pedagógus életpályamodell- A portfóliókészítés tapasztalatai

Angol cím

The pedagogue career model- Experiences of the portfolio making

Intézmény

Soproni Egyetem

Kar

Benedek Elek Pedagógiai Kar

Tanszékcsoport/intézet

BPK - Neveléstudományi és Pszichológiai Intézet

Szak

BPK - Óvodapedagógus (BA)

Témavezető(k)

Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Kissné Zsámboki, Réka
egyetemi docens, Phd

Mű típusa: Szakdolgozat
Felhasználói azonosító szám (ID): Dóra Erdősi-Török
Dátum: 23 Jún 2020 13:26
Utolsó módosítás: 06 Már 2023 07:51
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/6220

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet