Lukács, Marietta (2019) A vadászati marketing online fejlesztési lehetőségei. BA/BSc, Erdőmérnöki Kar.
PDF
Lukács Marietta Szakdolgozat 2019.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
Mivel a technikai fejlesztések lehetővé teszik, hogy interneten tömegeket szólítsunk meg, ezért potenciált látok ezeknek az eszközöknek a vadászati marketinget illető használatában is. Dolgozatomban megvizsgálom, mely nemzetek érkeznek elsősorban a Dunántúlra jellemző nagyvad vadászatra, bemutatom a vadászatban használatos marketingeszközöket, és összehasonlítom azokat a külföldi szférával. Tudva levő, hogy fontos a szolgáltatások mennyisége és minősége, illetve, hogy szűk a vevőkör, ezért speciális marketingre van szükség, de jó irányba haladunk.
Magyar cím
A vadászati marketing online fejlesztési lehetőségei
Angol cím
The development of the online advertising of hunting
Intézmény
Soproni Egyetem
Kar
Tanszékcsoport/intézet
x - ARCHIV EMK - Erdővagyon-gazdálkodási és Vidékfejlesztési Intézet (megszűnt: 2020. dec. 31.)
Szak
NEM RÉSZLETEZETT
Témavezető(k)
Mű típusa: | Szakdolgozat |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Marietta Lukács |
Dátum: | 17 Aug 2020 11:19 |
Utolsó módosítás: | 15 Szep 2023 11:41 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/6070 |
Actions (login required)
Tétel nézet |