Gyurgyó, Anett (2019) A St. Gotthard Spa & Wellness online-marketingtevékenysége. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
PDF
KFOL-19_15.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Záródolgozatom témája az online-marketingeszközök fontosságának bemutatása a St. Gotthard Spa & Wellness példája alapján. A 21. században az online-marketing elengedhetetlen egy vállalkozás életében, mondhatni már-már fontosabb, az offline-marketingnél. Az interneten sokkal gyorsabban jut el az információ a fogyasztókhoz és nem utolsó sorban az online-marketingeszközök nagy része olcsóbb, mint az offline. Napjainkban a marketing eszköztár óriási fejlődésen ment át. Az új, online eszközök soha nem látott változatosságot és elemezhetőséget adnak számunkra. Az internet marketing egyik legfontosabb tulajdonsága, hogy minden nap változik, ezért a vállalkozásoknak törekedniük kell arra, hogy naprakészek legyenek, ne alkalmazzanak elavult eszközöket, mert az nagyban befolyásolja a fogyasztók megítélését. Napjaink népszerű közösségi platformjai a Facebook, Instagram, Twitter, YouTube stb. Véleményem szerint az online-marketing manapság egy igen népszerű és összetett téma, ami létfontosságú egy vállalat életében, ezért választottam a szakdolgozatom témájának. A Gotthard-Therm Kft. színes marketingtevékenységének megismerése és elemzése alapján megfigyelhető, hogy mennyire fontos elegendő időt és pénzt fordítani a marketingre. A kutatásom során elkészítettem a cég SWOT-analízisét, melyből látszik a szervezet jelenlegi helyzete és a jövőbeni lehetőségek sora. A kutatásom legfőbb része a fürdőben elérhető kérdőívek 2018-as statisztikájának elemzése, melyből megtudható , hogy a belföldi és a külföldi látogatók, hogy vélekednek a fürdő szolgáltatásairól és kínálatáról. Dolgozatom célja, hogy megvizsgálja a szentgotthárdi fürdő példáján keresztül az internetes marketing fontosságát, lehetőségeit és nem utolsó sorban hatékonyságát, valamint elemezze az eddigi eredményeit. A város számára fontos turisztikai célpont a fürdő, amely nagyban hozzá tud járulni a város fejlődéséhez, ebből kifolyólag a gazdaság fellendítéséhez, ehhez pedig egy naprakész, hatékony és modern marketing tevékenységre van szükség, hogy a cég minél híresebb, elérhetőbb és ezáltal látogatottabb legyen.
Magyar cím
A St. Gotthard Spa & Wellness online-marketingtevékenysége
Angol cím
The online marketing strategy of St. Gotthard Spa & Wellness
Intézmény
Soproni Egyetem
Kar
Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)
Tanszékcsoport/intézet
x - ARCHIV KTK - Üzleti Tudományok Intézet (megszűnt: 2021.06.30.)
Szak
LKK - Gazdálkodási és menedzsment felsőoktatási szakképzés (FOKSZ)
Témavezető(k)
Helyi kari azonosító
KFOL-19/15
Mű típusa: | Záródolgozat |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Anett Gyurgyó |
Dátum: | 20 Szep 2019 12:56 |
Utolsó módosítás: | 14 Szep 2023 13:55 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/5454 |
Actions (login required)
Tétel nézet |