A St. Gotthard Spa & Wellness online-marketingtevékenysége

Gyurgyó, Anett (2019) A St. Gotthard Spa & Wellness online-marketingtevékenysége. Egyéb, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

[thumbnail of KFOL-19_15.pdf] PDF
KFOL-19_15.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Záródolgozatom témája az online-marketingeszközök fontosságának bemutatása a St. Gotthard Spa & Wellness példája alapján. A 21. században az online-marketing elengedhetetlen egy vállalkozás életében, mondhatni már-már fontosabb, az offline-marketingnél. Az interneten sokkal gyorsabban jut el az információ a fogyasztókhoz és nem utolsó sorban az online-marketingeszközök nagy része olcsóbb, mint az offline. Napjainkban a marketing eszköztár óriási fejlődésen ment át. Az új, online eszközök soha nem látott változatosságot és elemezhetőséget adnak számunkra. Az internet marketing egyik legfontosabb tulajdonsága, hogy minden nap változik, ezért a vállalkozásoknak törekedniük kell arra, hogy naprakészek legyenek, ne alkalmazzanak elavult eszközöket, mert az nagyban befolyásolja a fogyasztók megítélését. Napjaink népszerű közösségi platformjai a Facebook, Instagram, Twitter, YouTube stb. Véleményem szerint az online-marketing manapság egy igen népszerű és összetett téma, ami létfontosságú egy vállalat életében, ezért választottam a szakdolgozatom témájának. A Gotthard-Therm Kft. színes marketingtevékenységének megismerése és elemzése alapján megfigyelhető, hogy mennyire fontos elegendő időt és pénzt fordítani a marketingre. A kutatásom során elkészítettem a cég SWOT-analízisét, melyből látszik a szervezet jelenlegi helyzete és a jövőbeni lehetőségek sora. A kutatásom legfőbb része a fürdőben elérhető kérdőívek 2018-as statisztikájának elemzése, melyből megtudható , hogy a belföldi és a külföldi látogatók, hogy vélekednek a fürdő szolgáltatásairól és kínálatáról. Dolgozatom célja, hogy megvizsgálja a szentgotthárdi fürdő példáján keresztül az internetes marketing fontosságát, lehetőségeit és nem utolsó sorban hatékonyságát, valamint elemezze az eddigi eredményeit. A város számára fontos turisztikai célpont a fürdő, amely nagyban hozzá tud járulni a város fejlődéséhez, ebből kifolyólag a gazdaság fellendítéséhez, ehhez pedig egy naprakész, hatékony és modern marketing tevékenységre van szükség, hogy a cég minél híresebb, elérhetőbb és ezáltal látogatottabb legyen.

Magyar cím

A St. Gotthard Spa & Wellness online-marketingtevékenysége

Angol cím

The online marketing strategy of St. Gotthard Spa & Wellness

Intézmény

Soproni Egyetem

Kar

Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)

Tanszékcsoport/intézet

x - ARCHIV KTK - Üzleti Tudományok Intézet (megszűnt: 2021.06.30.)

Szak

LKK - Gazdálkodási és menedzsment felsőoktatási szakképzés (FOKSZ)

Témavezető(k)

Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Palancsa, Attila
egyetemi docens
NEM RÉSZLETEZETT

Helyi kari azonosító

KFOL-19/15

Mű típusa: Záródolgozat
Felhasználói azonosító szám (ID): Anett Gyurgyó
Dátum: 20 Szep 2019 12:56
Utolsó módosítás: 14 Szep 2023 13:55
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/5454

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet