A projektmódszer elmélete és gyakorlata az óvodában - Kertész leszek

Pacsné Czirókai, Zsuzsa (2019) A projektmódszer elmélete és gyakorlata az óvodában - Kertész leszek. BA/BSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.

[thumbnail of Pacsné Czirókai Zsuzsa - A projektmódszer elmélete és gyakorlata az óvodában Kertész leszek - szakdolgozat.pdf.pdf] PDF
Pacsné Czirókai Zsuzsa - A projektmódszer elmélete és gyakorlata az óvodában Kertész leszek - szakdolgozat.pdf.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (492kB)

Absztrakt (kivonat)

A projektmódszer a hagyományos stratégiákkal szemben nem a tananyagnak rendeli alá a gyermeket, hanem a gyermekhez rendeli hozzá a tananyagot. Legfőbb jellemzője, hogy a mindennapi életben alkalmazható tudást közvetlen tapasztalás útján teszi a gyermek magáévá. Ez a tudás biztosít alapot a későbbiekben ráépülő további ismereteknek. Míg egy-egy projekt a gyermekek számára örömteli meglepetéseket, felfedezéseket ajándékoz, az óvodapedagógus átélheti az alkotás örömét a megálmodás fázisától szabadon szárnyalva a tervezésen, szervezésen át, egészen a megvalósulásig. Dolgozatom gyakorlati részében e módszer szellemében egy óvodai veteményeskert létrehozásának tervezetét készítettem el.

Magyar cím

A projektmódszer elmélete és gyakorlata az óvodában - Kertész leszek

Angol cím

The theory and practice of project method in kindergarten - I will be a gardener

Intézmény

Soproni Egyetem

Kar

Benedek Elek Pedagógiai Kar

Tanszékcsoport/intézet

BPK - Neveléstudományi és Pszichológiai Intézet

Szak

BPK - Óvodapedagógus (BA)

Témavezető(k)

Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Kissné Zsámboki, Réka
egyetemi docens PhD

Mű típusa: Szakdolgozat
Felhasználói azonosító szám (ID): Zsuzsa Pacsné Czirókai
Dátum: 14 Okt 2019 10:11
Utolsó módosítás: 06 Már 2023 08:06
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/4967

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet