Varga-Poór, Adrienn (2019) A digitális pedagógia lehetőségei a számvitel tantárgy oktatásában. MA/MSc, Benedek Elek Pedagógiai Kar.
PDF
Diplomamunka_Varga-Poór Adrienn_xaj0s3.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (969kB) |
Absztrakt (kivonat)
Napjainkban a digitális fejlődés a pedagógia területén is teret hódít, ezért diplomamunkám témája az IKT eszközök, különösen az interaktív tábla alkalmazásának hatékonysága kiemelt tekintettel a számvitel tantárgy oktatása során. Kutatásom legfőbb célja egyrészt a digitális pedagógia témájának alapos megismerése, elemzése hazai és nemzetközi szakirodalom alapján, másrészt saját oktatói munkám során egy két csoportos kísérlet elvégzése a számvitel tantárgy hagyományos pedagógiai módszerekkel, valamint digitális pedagógiai eszközökkel támogatott oktatása során. (Melyet a tanulók IKT eszközökkel kapcsolatos nyitottságának kérdőíves felmérése előzött meg). A kutatás eredményei bebizonyították, hogy az iskolapadban helyet foglaló Z generáció nyitott a digitális pedagógia eszközrendszere iránt, s tanórai alkalmazásuknak köszönhetően könnyebben elsajátították a számvitel tantárgy elméleti és gyakorlati anyagát.
Magyar cím
A digitális pedagógia lehetőségei a számvitel tantárgy oktatásában
Angol cím
The possibilities of digital pedagogics in the teaching of the accounting subject
Intézmény
Nyugat-magyarországi Egyetem
Kar
Tanszékcsoport/intézet
BPK - Neveléstudományi és Pszichológiai Intézet
Szak
Témavezető(k)
Mű típusa: | Diplomadolgozat (MA/MSc) |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Adrienn Varga-Poór |
Dátum: | 14 Okt 2019 10:03 |
Utolsó módosítás: | 03 Már 2023 08:51 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/4858 |
Actions (login required)
Tétel nézet |