Kuponos akciók hatásának vizsgálata adott márka törzsvásárlói programjának keretében

Farkas, Boglárka (2018) Kuponos akciók hatásának vizsgálata adott márka törzsvásárlói programjának keretében. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

[thumbnail of KNL-18_17.pdf] PDF
KNL-18_17.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (528kB)

Absztrakt (kivonat)

magyar; angol

Magyar cím

Kuponos akciók hatásának vizsgálata adott márka törzsvásárlói programjának keretében

Angol cím

Examination of the effect for coupon sales under a brand regular custo-mer program

Intézmény

Nyugat-magyarországi Egyetem

Kar

Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)

Tanszékcsoport/intézet

x - ARCHIV KTK - Üzleti Tudományok Intézet (megszűnt: 2021.06.30.)

Szak

LKK - Mérnök-közgazdász szakirányú továbbképzés (főiskolai) (PG)

Témavezető(k)

Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Máté, Zoltán
NEM RÉSZLETEZETT

Helyi kari azonosító

KNL-18/17

Mű típusa: Szakdolgozat
Felhasználói azonosító szám (ID): Boglárka Farkas
Dátum: 13 Feb 2019 12:56
Utolsó módosítás: 13 Szep 2023 08:16
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/4774

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet