Budavári, Csilla (2018) Kiskereskedelmi kommunikációs eszközök összehasonlítása a HoReCa és a hazai láncok csatornában. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
PDF
KBAL-18_02.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (949kB) |
Absztrakt (kivonat)
A digitalizáció és az FMCG szektor általánosságai, az élelmiszer kiskereskedelem kialakulása a rendszerváltástól napjainkig, valamint a boltszámok alakulása az ezredforduló óta, kitérve a világválság hatásaira. A kiskereskedelmi csatornák különbözőségei, a csatornák mélyebb bemutatása gyakorlati jellemzőkkel, példákkal. A kiskereskedelmi kommunikációs eszközök teljeskörű elméleti bemutatása, valamint gyakorlati példák. A kommunikációs eszközök közötti különbségek és átfedések bemutatása a különböző kiskereskedelmi csatornákban. Esettanulmány a Lay’s márka két ízének kóstoltatásával történő aktivitás bemutatásával.
Magyar cím
Kiskereskedelmi kommunikációs eszközök összehasonlítása a HoReCa és a hazai láncok csatornában
Angol cím
Comparison of communication tools in Horeca and local chains
Intézmény
Nyugat-magyarországi Egyetem
Kar
Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)
Tanszékcsoport/intézet
x - ARCHIV KTK - Üzleti Tudományok Intézet (megszűnt: 2021.06.30.)
Szak
LKK - Gazdálkodási és menedzsment alapszak (BA)
Témavezető(k)
Helyi kari azonosító
KBAL-18/02
Mű típusa: | Szakdolgozat |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Csilla Budavári |
Dátum: | 04 Dec 2018 14:18 |
Utolsó módosítás: | 13 Szep 2023 10:13 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/4626 |
Actions (login required)
Tétel nézet |