E-business - Hogyan lehetünk sikeresek az online kereskedelemben?

Kovács, Bence Tamás (2018) E-business - Hogyan lehetünk sikeresek az online kereskedelemben? BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).

[thumbnail of KBAN-18_42.pdf] PDF
KBAN-18_42.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A digitális gazdaság ezen belül is az elektronikus kereskedelem egyre nagyobb szerepet tölt be a gazdasági rendszerben. Habár az online kiskereskedelemi forgalom csak egy része a teljes online kereskedelmi forgalomnak, mégis meghatározza a piac fő irányvonalait. A kereskedelmi szektorra mindig is a folyamatos fejlődés és változás volt a jellemző. Az egyszerű árucserétől eljutottunk, egy egész világot behálózó online kereskedel-mi rendszerig, ahol a másodperc törtrésze alatt több millió tranzakció és üzlet megy végbe. Ez egy több ezer éves procedúra volt, míg ideáig eljutottunk és, hogy a jövő mit tartogat számunkra ezen a területen még csak elképzelni sem tudjuk. Egy biztos, hogy a siker kul-csa a tudás, az hogy minden apró részletet, ok-okozati összefüggéseket és folyamatelemet ismerjünk. A dolgozat célja, hogy bemutassam, lépésről-lépésre hogyan lehetünk sikeresek az online kereskedelemben. A szekunder kutatás során be fogom mutatni a digitális gazdasági rendszer felépí-tését és működését, majd az elektronikus kereskedelem kialakulását és történetét. A dolgo-zat központi témája az online marketingkommunikáció eszközei, amelyek használatával közelebb kerülhetünk a potenciális vásárlóinkhoz. Továbbá igyekszem bemutatni az általá-nos és globális piaci trendeket, a hazai és külföldi online kereskedelemhez kapcsolódó ten-denciákat. A primer kutatás során a fogyasztók és végfelhasználók véleményét és szokásait kí-vánom megismerni az online kereskedelemmel kapcsolatosan, hiszen ezek mind befolyásol-ják a célorientált, hatásos online marketing stratégia kialakítását. Ezen kutatások végered-ményeként fogom megkapni az igazi receptet arra vonatkozóan, hogy az online piacon ho-gyan tudunk jobbak és sikeresebbek lenni a versenytársainknál.

Magyar cím

E-business - Hogyan lehetünk sikeresek az online kereskedelemben?

Angol cím

E-business - How to be successful in the online commerce?

Intézmény

Nyugat-magyarországi Egyetem

Kar

Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)

Tanszékcsoport/intézet

x - ARCHIV KTK - Üzleti Tudományok Intézet (megszűnt: 2021.06.30.)

Szak

LKK - Gazdálkodási és menedzsment alapszak (BA)

Témavezető(k)

Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Koloszár, László
intézetigazgató

Helyi kari azonosító

KBAN-18/42

Mű típusa: Szakdolgozat
Felhasználói azonosító szám (ID): Bence Tamás Kovács
Dátum: 04 Dec 2018 14:17
Utolsó módosítás: 12 Szep 2023 08:52
URI: http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/4582

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet