Wolf, Dávid (2017) Das Marketing und seine psychologische Auswirkungen auf die Kunden. BA/BSc, Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar).
PDF
Bachelorarbeit 2017. Wolf Dávid ,Das Marketing und seine psychologische Auswirkungen auf die Kunden. '.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (1MB) |
Magyar cím
A marketing és annak a pszichológiai hatásai a vevőkre
Angol cím
The marketing and its psychological impacts on customers
Intézmény
Nyugat-magyarországi Egyetem
Kar
Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar (volt Közgazdaságtudományi Kar)
Tanszékcsoport/intézet
x - ARCHIV KTK - Üzleti Tudományok Intézet (megszűnt: 2021.06.30.)
Szak
LKK - Gazdálkodási és menedzsment alapszak német nyelven (BA)
Témavezető(k)
Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Helyi kari azonosító
KBAN-17/58
Mű típusa: | Szakdolgozat |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | tanuló Dávid Wolf |
Dátum: | 24 Máj 2018 11:00 |
Utolsó módosítás: | 03 Már 2023 07:31 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/3517 |
Actions (login required)
Tétel nézet |