Dobson, Zsófia (2015) Az erdészeti erdei iskolák kommunikációjának gyakorlata. BA/BSc, Erdőmérnöki Kar.
PDF
Szakdolgozat_Dobson Zsófia_NyME.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
Az erdészeti erdei iskolák szerepvállalása az erdészeti ágazatot érintő kommunikációs tevékenységben egyre nagyobb. Ez köszönhető annak, hogy ma Magyarországon a 22 állami erdőgazdaság több mint 30 erdészeti erdei iskolát tart fenn és működtet. A dolgozat célja feltárni azokat a jó gyakorlatokat, melyek a kommunikációs folyamatban az üzenet küldője (erdészeti erdei iskola) és az üzenet befogadója (célcsoportok) között verbális, non-verbális és vizuális csatornákon történik, annak érdekében, hogy az erdészeti erdei iskolák által meghatározott üzenetek minél hatékonyabban érjenek célt. A jó gyakorlatok feltárása az erdészeti erdei iskolák marketingkommunikációs eszközeinek vizsgálatával, az erdészeti erdei iskolák kommunikációjáról szóló kérdőív eredményeinek és múzeumpedagógia területéről ismert jó gyakorlatok átvételével történt.
Magyar cím
Az erdészeti erdei iskolák kommunikációjának gyakorlata
Angol cím
Communicationpractices of forestschools
Intézmény
Nyugat-magyarországi Egyetem
Kar
Tanszékcsoport/intézet
x - ARCHIV EMK - Erdővagyon-gazdálkodási és Vidékfejlesztési Intézet (megszűnt: 2020. dec. 31.)
Szak
NEM RÉSZLETEZETT
Témavezető(k)
Mű típusa: | Szakdolgozat |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Krisztián Fekete |
Dátum: | 19 Jún 2015 11:21 |
Utolsó módosítás: | 18 Szep 2023 11:01 |
URI: | http://diploma.uni-sopron.hu/id/eprint/344 |
Actions (login required)
Tétel nézet |